20 בדצמבר 2012

סיכום התנסות במותג הילדים "יומי" דובוני ג'לי

סיפורו של פוסט זה מתחיל משילוב של מייל ומצלצול בדלת, הקורים כמעט בו זמנית.
המייל האמור התקבל מעינת מחברת הפירסום ונפתח במילים הבאות: "חברת טעם טבע אלטמן יוצאת במיתוג מחדש למותג הילדים יומי" וממשיך בהודעה משמחת: "נשלח עם שליח מוצרים לדוגמא".
וממש במקביל, בעודי קוראת את המייל צלצול הפעמון: "שלום, אני השליח. יש לי חבילה בשבילכם מחברת אלטמן. רק תחתמו פה ופה. תודה ושלום". 

וווי ווואי ואוי, כמה שאני אוהבת הפתעות כאלה... כך שאני ממהרת לפתוח את החבילה.
ובחבילה 2 מוצרים להתנסות והפתעה:
א. חבילת מותג הילדים "יומי" דובוני ג'לי
 
ב. קופסת פייבר קל- סיבים תזונתיים לחיזוק החיידקים הידודיתיים
ג. הפתעה מד גובה לילדים בעיצוב של יומי

וכרגיל נפתח עם כמה מילים שיווקיות משכילות מדבר המפרסם: 

מותג הילדים "יומי"
מותג הילדים "יומי" דובוני ג'לי "סדרת "יומי" היא סדרת ויטמינים שפותחה במיוחד עבור ילדים במטרה להשלים עבורם את הצריכה היומית בדגש על טעם וצורת מתן ידידותיים ואהובים על הילדים (דובוני ג'לי). סדרת יומי היא פרי מחקר ופיתוח ישראליים ומהווה פריצת דרך בכל הקשור להשלמה התזונתית שלה זקוקים הילדים. סדרת הוויטמינים לילדים מיוצאת לאירופה, דרום אפריקה וארה"ב, זוכה להצלחה רבה ומהווה מקור לגאווה ישראלית"

פייבר קל- סיבים תזונתיים לחיזוק החיידקים הידודיתיים

פייבר קל
Fiber" קל מכיל סיבים תזונתיים מתקדמים, המסיסים בקלות במשקאות או במזון.
לפייבר קל פעילות פרה ביוטית גבוהה במיוחד המסייעת בפעילות מערכת העכיול. ניתן להוסיף פייבר קל למשקה חם או קר ללא שינוי טעם וריח.
נמס בקלות ללא גושים. ללא סוכרים וחומרים משמרים.
כשר למהדרין. מומלץ לשימוש יומיומי."





הסקרנות שלי, כאמא ל-2 ילדים קטנים, התמקדה באופן טבעי במותג הילדים "יומי".

חיצונית אריזת המוצר מרהיבה ומושכת (חברת אלטמן יזמה מהלך הכולל בצד רענון הלוגו גם החלפת עיצוב של המוצרים טובה).
דוב כחול וחמוד מחייך אלי בפה מלא.  גם הויטמינים עצמם מעוצבים ברוב חן, כדובונים קטנים וכתומים.
דובוני ג'לי בצלחת

הילדים ראו  ודרשו לטעום את הסוכריות. והנה נפל לי האסימון, זהו היתרון הגדול של המוצר: הילדים מתייחסים אל סדרת "יומי" כקינוח! אני מצידי רק יושבת ורואה כיצד מושגת צריכת הויטמינים היומית שלהם ללא צורך במלחמות...

אז כמובן, הסדרה לא צריכה להחליף תזונה הכוללת פירות וירקות, אך אם הילדים מתעקשים לאכול באופן פחות בריא, המוצר יכול להיות מקור מעולה, להשלמת  הצריכה היומית וזאת בדגש על טעם וצורת מתן ידידותיים ואהובים על הילדים.

מבחינת הטעם, הדעה של הילדים חלוקה. הקטנה מאוד אהבה, הגדול פחות.

חשוב: על פי הוראות השימוש: מומלץ לאכול עד 2 דובונים ליום  וכקינוח לאחר ארוחה ולא על קיבה ריקה!

כאמור בחבילה שהגיע לביתי היה מוצר נוסף "פייבר קל", סיכום ההתרשמות ממנו בפוסט אחר.
לסיכום:סדרת  "יומי" עבור הילדים: קינוח.  עבור ההורים: השלמת צריכת ויטמינים ללא ריבים מיותרים.

3 בדצמבר 2012

קומו מהמחשב ורוצו לורטהיימר ספורט! סיכום מפגש בלוגרים


מכירים איך אותה ידיעה חדשותית יכולה להתקבל באדישות אצל אחד, ובהתרגשות אמיתית אצל אחר?  

איך אתם הייתם מגיבים למשמע הידיעה הבאה: "רשת ורטהיימר ספורט, הנחשבת לרשת  המקצועית והמובילה בתחומה בישראל, הקימה חנות קונספט ייחודית ומקצועית לענפי הספורט בתחומי השחייה, הרכיבה והריצה"?

יש אולי כאלה שיגיבו במשיכת כתף אדישה, אך יש גם רבים, רבים מאוד שיגיבו כמוני בהתרגשות אמיתית. בתור אחת המכורה כבר שנים לכל הקשור לאורח חיים בריא, ריצה וכושר, חדשות מסוג זה עושות לי את היום. לא פחות...

רק תקראו את דבר המפרסם "חנות הקונספט ורטהיימר טריאתלון, הממוקמת באזור התעשייה של הרצלייה פיתוח, גודלה הוא כ-200 מ' ובה מגוון אדיר של ציוד ואביזרים מהמותגים הבינלאומיים המובילים את תחומי הספורט עליו מבוסס ענף הטריאתלון: השחייה, האופניים והריצה."
כמו שילד מחכה לביקור בחנות צעצועים כך חיכיתי בקוצר רוח לבקר בחנות החדשה של ספורט ורטהיימר.
תגידו שאני משוגעת? מבטיחה שאתם לא תהיו הראשונים שתחשבו כך... אבל לפחות אני לא לבד. ממש לא.  החנות בהרצליה מלאה כל הזמן ב"משוגעים" כמוני.

    ורטהיימר טריאתלון (צלם אוריאל כהן) 

ולמה אני מספרת לכם את כל זה? מסיבה טובה. התמזל מזלי להיות מוזמנת למפגש בלוגרים שנערך ביום חמישי 29.11.2012 בחנות הקונספט. עקב אילוצי הזמן של אמא לילדים קטנים, אני נאלצת בדר"כ לוותר על מפגשים אלה, אך על הזדמנות כזאת לא יכולתי לוותר...
אז הפקדתי את הקטנים בידיו המסורות של בעלי, ונסעתי (או אם להיות מדוייקת, הזדחלתי לאיטי ) לכיוון הרצליה ישר מהעבודה.  חצי שעה של נסיעה והגעתי לחנות.
כבר בכניסה העין רווה נחת: החנות
 מרווחת, מעוצבת וצבעונית ומציעה מוצרים מהטובים ביותר הקיימים. גם לאחר הסיור הראשוני בחנות  נחת:  בחנות תמהיל מוצרים רחב: פתרונות שתייה לריצה, פאוצ'ים ונרתיקי זרוע,שעוני דופק של מיגוון המותגים הנמכרים בארץ, משקפי שמש ייעודיות לריצה ורכיבה, אוזניות ריצה,  אופני כביש ושטח ועוד ועוד..

המפגש מתחיל בדברי פתיחה של מירב פרי, מנהלת חנות ורטהיימר טריאתלון בהרצליה: "החנות המקצועית מהווה אבן שואבת לכל חובבי הספורט באשר הם הודות לשירותים הנוספים הניתנים בה מעבר לרכישה מיידית כגון: הרצאות וייעוץ  מומחים דוגמאת תזונאים, פיזיותרפיסטים, מידע על רופאים, טיפים על מסלולים, חיבור לקבוצות ספורט מתאימות ואף התארגנות למרתונים בבירות העולם". 

בהמשך הרצאה של יריב כרמלי, טייס וטריאתלט,  בנושא "תזונת פליאו - תזונת הקדמונים: אורחות חיים, ספורט ובריאות". הרצאה המבוססת על לימוד עצמי ונסיון אישימר כרמלי התברך במראה צנום ובתוצאות בדיקות הכולסטרול מצויינות שערך לאחרונה. שווה להקשיב.

תזונת פליאו - תזונת הקדמונים: אורחות חיים, ספורט ובריאות
(צילום: עמוס לוי)
אז ישבתי והקשבתי.

כמה פנינים מהרצאה:


  • "כבד בקר = מולטי ויטמין":  מקורי ומשעשע.
  • אכילה חופשית של בשר האדום (ב 4:00 בבוקר, "כדי לישון טוב")
  • חמאה טוב. הגבינות השמנות טוב, פחמימות (גם מלאות), וקטניות, רע.
היה מעניין ביותר, ועם זאת, מודה, לא השתכנעתי. אומנם היו מספר נושאים איתם הסכמתי (למשל שסוכר לילדים זה רע) אך, תזונת ה"פליאו", על פיה חי יריב כרמלי , מנוגדת לכל מה שאני חיה לפיו, ומאמינה בו כתזונה נכונה. החלק המרתק ביותר היה דווקא בסוף לאחר שאנשים התחילו לעזוב. נשארה קבוצה קטנה וספקנית, שאתגרה את יריב בשאלות לא קלות. יאמר לזכותו של יריב שהוא התמודד עם כל שאלה באומץ.

רצתי לנצל את הבמה ולהודות על המתנה השימושית שחילקו במפגש. זכינו לקבל נרתיק היד של "מיזונו" אותו  ניסיתי כבר באותו סופשבוע. במקום לרוץ כהרגלי, בפארק , עם המפתחות של האוטו בידי המיוזעת..... נהניתי מידיים חופשיות. הנרתיק ישב בלי לזוז, ומבלי להציק. תודה.

לסיכום, היה מעניין. למדתי על דרך חיים אותה לא הכרתי.  ואל החנות עוד אחזור והרבה, בחיפושיי הקרובים אחרי בגדי ריצה. ונעלי ריצה. ואוזניות ריצה. ומשקפי שמש.