10 בנובמבר 2013

סיכום התנסות: "תפוחונים", חטיף שעשוי מ-100% תפוחים


התוודעתי השבוע לחטיף תפוחי עץ מיובשים (המיובא ע"י חברת  וילי פוד) הידוע בשם "תפוחונים". קיבלתי מספר שקיות מהמוצר להתנסות. אז קצת נתתי לילדים, את הרוב שמרתי לעצמי, והנה נוצר פוסט חדש...

אך רגע, הנה כמה מילים מחכימות מתוך הקומניקט: ויליפוד מציעה חטיף טעים, טבעי ובריא"תפוחונים" חטיף 100% טבעי עשוי תפוחי עץ טריים בלבד וללא גלוטן.  "ויליפוד", יבואנית מוצרי המזון מהמובילות בישראל, אשר משווקת מגוון מוצרים בסטנדרטים באיכות בינלאומית במחירים השווים לכל כיס, מציעה את "תפוחונים"- חטיף 100% טבעי, פריך וטעים העשוי מתפוחי עץ טריים בלבד. החטיף מיוצר ללא טיגון, ללא שומן, ללא כולסטרול, ללא גלוטן (מתאים לחולי צליאק),וללא תוספת סוכר. בשקית 22 גרם יש 84 קלוריות בלבד. מתאים כחטיף בריא,לנשנוש בין הארוחות, כתוספת מעניינת לסלט ולשדרוג קינוחים. ישתלב נפלא לצד כוס התה בימי החורף הקרירים. ניתן להשיג בבודדים, במארז ובאריזת גליל.מחיר למארז של חמש שקיות חטיף- 15.99 ₪. להשיג ברשתות המובחרות.


אוקי, מספיק עם הקומניקט, אפשר לחזור אלי, ולמסקנות שלי? אז ככה: אני חובבת מזון הארוז באריזות קטנות.  ולמען האמת, כך גם נראה התפריט היומי שלי, ארוחה קטנה כל שעתיים שלוש, ואם עברו 3 שעות ואין בנמצא אוכל.....אני מתחילה לאבד סבלנות. חיכיתי לרגע הנכון ופתחתי לי שקית . כל שקית כ 22 גרם (80 קלוריות), שהספיקו לי ברגעי משבר עד ארוחת הצהריים. הטעם? לי היה ממש טעים. החטיף עשוי מ-100% תפוחים, והדבר מורגש בכל נגיסה. מאידך, הפריכות היא לא כמו של תפוצ'יפס, אחרי הכל זה תפוח.

אני אישית הייתי מגדילה את התכולה... (השקית נגמר לי מהר מיד). בחזית הקלוריות , סביר.  380 קלוריות למאה גרם נמוך יחסית לחטיפים אחרים. לדוגמא בתפוצ'יפס רגיל יש כ  550 קלוריות.

גם הבת שלי בת החמש פתחה לעצמה שקית משלה והתחילה לאכול בכייף. שמחתי לדעת כי החטיף בריא לילדים (המוצר ללא חומרים משמרים וללא גלוטן).

המחיר? סביר, כ 3 שקלים ליחידה במארז של שישייה.

לסיכום: אופציה טעימה וחביבה לרגעי חירום מחוץ לבית. המוצר טעים (חשוב), ובריא (עוד יותר חשוב) ולכן מתאים גם לילדים. ב-ת-י-א-ב-ו-ן

4 בנובמבר 2013

אירוע ההשקת רכב שברולט טראקס: השקת הרכב הראשונה לבלוגרים בלבד!

מרכזו של פוסט זה הוא מכונית שברולט טראקס. אך אל תצפו לקרוא כאן על מפרטים טכניים או ביקורת מחכימה על יכולות המנוע. הפוסט נכתב בידי אמא לשני קטנים, הנעזרת באוטו על מנת לסוע לעבודה, לחזור, להסיע ילדים לחוגים, ומעוניינת בסוף היום להגיע הביתה בשלום, ועל כן נכתב מנקודת מבט לא מקצועית.
 
אילו הייתם אומרים לי שיגיע היום שבו אני אתגלגל לאירוע השקת רכב חדש, הייתי מתגלגלת מצחוק.
אתם כבר מכירים אותי: בבגדים אני מבינה. אוכל אני אוהבת. קוסמטיקה ואיפור הולכים לא רע. 
רכבים ממש לא...

אז איך בכל זאת הגעתי לכתוב פוסט שנכתב בנושא? מעשה שהיה כך היה...

התגלגל לפתחי  (שמתם לב לשימוש החוזר והמחוכם בפועל ג.ל.ג.ל בפוסט בנושא רכבים?) המייל הבא: "החלטנו לעשות אירוע ראשון מסוגו בישראל: השקת הרכב הראשונה לבלוגרים בלבד.
מדובר על שברולט טראקס, שזה ה"ג'וק" של שברולט". גם רכבים וגם ג'וקים במשפט אחד? נו באמת...

המייל ממשיך: "למה אני פונה אליך, שכותבת על מוצרי צריכה?" נכון, באמת למה? המייל שואל ועונה: "מכיוון שהרכב הזה מיועד בראש ובראשונה לנשים ומשפחות שמחפשות רכב משפחתי, פונקציונאלי, תא מטען גדול ונוחות, אבל לא לוותר על הניראות והעיצוב" ובסוף בסוף חותם "נשמח מאוד אם תגיעי".

ההגיון אמר שצריך להודות בנימוס אך לסרב בתוקף. אך הרגש הציע אחרת: למה שלא תתנסי במשהוא חדש, הבה נראה אותך מתמודדת בכבוד עם האתגר? וכך למרות הכל, הגעתי לאירוע, התנסתי, למדתי  ופוסט חדש נולד. 


ארוע הבלוגרים נערך בחסות חברת UMI, יבואנית שברולט.  הבוקר התחיל באולם התצוגה בתל אביב, שם חיכו לנו אנשי  UMI וכיבוד מפנק.  באירוע הוצגה בפנינו הקרוסאובר החדש של שברולט, ה TRAX. קרוסאובר, כך למדתי, הוא רכב פנאי, מעין שילוב של מכונית משפחתית עם רכב שטח. אתם בטח מכירים, בשנים האחרונות רואים יותר ויותר כאלה על הכביש.

לאחר ששמענו הסבר קצר, התחלקנו לקבוצות לצורך נסיעת התרשמות ברחבי תל אביב.

רגע לפני שנמשיך, חשוב שתכירו שני תכונות המאפיינות אותי: הראשונה יכולת עקבית ומוכחת לשרוט כל אוטו חדש אליו אני נכנסת.  השניה: נטיה לבחילות בנסיעות בהן אני לא הנהגת. אחזתי בתקווה שאוכל להתחבא בשקט במושב האחורי ולתת לאחרים לנהוג. אך תקווה זו  נגוזה במהרה, כשגיליתי שהצוות שלי מורכב מעוד בחור אחד בלבד. לשמחתי, אותו בחור הינו חולה רכב מקצועי, לא התעקש על LADY'S FIRST

את המסלול  שקיבלנו לנהוג בו הוא החליף בנסיעה מאולתרת, כדי שיוכל לבדוק את מהירות האצת המנוע (בקטעי כביש המאפשרים זאת, וגם בכאלה שלא..), את יכולת בלימת הזעזועים בנסיעה בבורות ברחוב המסגר, את הפקקים בשוק הכרמל, ואת הבלמים באמצעות הולכי רגל מבוהלים על מעברי החציה.  את מרבית הנסיעה הזו עשיתי בעיניים עצומות תוך כדי תפילה משולבת בניסיונות לא להקיא על משובי העור המהודרים.
 
בשלב מסויים החלטתי שאולי עדיף שאני זו שאנהג, אם ברצוננו להגיע לחלק של האוכל בשלום. התחלפנו. ההכרה כמה מרשים, חדש ומבריק (ולא שרוט) הרכב , לא עזרה לי. נשמתי עמוק. העברתי ל  DRIVE ויצאנו לדרך.

תוך דקה וחצי כבר הרגשתי בנוח, הפחד נעלם והתחלתי להנות. 

הישיבה הגבוהה היא חוויה שלא הכרתי. כייף אמיתי. המושבים הקידמיים נוחים ומרווחים. המושב האחורי נראה מרווח יותר מזה שברכב המשפחתי שלנו. פקטור המרחב באוטו, אם יש לכם ספק,  הוא התכונה הכי חשובה באוטו: מרווח גדול = מרווח בטחון בין שני הקטנים ברגעי  מריבות = נסיעה שקטה ורגועה.
 
אהבתי מאוד את  היכולת השימושית של המושבים האחוריים להתקפל וליצור חלל גדול עוד יותר עם הבגאז'. רק תארו לכם כמה אפשר להשתולל בקניות באיקיאה ועדיין ישאר מקום. אהבתי גם את תאי האחסון בקדמת הרכב השימושיים תמיד, את הצג הדיגיטלי ואת איכות מערכת השמע.

מילה טובה מגיעה גם בזכות המושבים נוחים וכל חוויית הנהיגה היא בהחלט של משהו יוקרתי ואיכותי ממה שהתרגלתי אליו ברכב המשפחתי.

אל החלק האחרון של הבוקר הגענו בשלום. במשרדים המפוארים של "ראובני פרידן" חיכה לנו כיבוד טעים, הרצאה קצרה על רכבי קרוסאובר בעבר והיום , על ייחודיות הטראקס מול המתחרים. וסריקה של המפרט הטכני של 3 דגמיו.
זו היתה בהחלט חווייה יוצאת דופן. שמחתי שבסופו של דבר בחרתי להגיע לאירוע, נהניתי ולמדתי הרבה .

נ.ב.
רוצים קצת לינקים? בבקשה:
אתר שברולט

קבוצת Chevrolet שברולט בפייסבוק