25 בדצמבר 2013

יום העסקים הקטנים 2: הכירו את FITS - בגדי ספורט לנשים, להריון, למידות גדולות ולדתיות

"כמה פעמים חשבת לעצמך שאת ממש רוצה לספר לקוראים שלך על אותו עסק אהוב ולא מצאת לכך את הרגע הנכון?"  הרבה. הרבה מאוד פעמים תכננתי, אך אף פעם לא הספקתי. איזה כיף,  שסוף סוף נפלה בחלקי ההזדמנות להגיע לכך, וזאת בזכות הפעילות המבורכת של LEADERS לקראת יום העסקים הקטנים.

ההנחיות לקראת הפעילות פשוטות: "בחרי עסק קטן שיקר לליבך ותספרי עליו: איזה מן עסק זה, מי הדמות שעומדת מאחוריו ומה כל כך מיוחד בו עבורך וכמובן שלבי תמונות יפות של העסק"


אך לפני שאציג לכם את עינת, הנה כמה מילים שיווקיות מחכימות על אותו יום העסקים הקטנים
:


"ביום העסקים הקטנים נקראים תושבי ישראל להעדיף לבצע את קניותיהם בעסקים קטנים. אלפי עסקים קטנים בכל רחבי הארץ שיצטרפו למהלך, יקבלו אמצעי חשיפה שיאפשרו להם להציע הנחות ומבצעים מיוחדים ללקוחות פוטנציאליים.
ביום זה נקרא לציבור לשתף פעולה עם הרעיון ולמקד את הקניות שלו בסוף השבוע הראשון של 2013 בעסקים קטנים. המטרה היא לתת עדיפות לחנויות השכונתיות ולכל עסק קטן אחר, כדי שמחזורי המכירות של העסקים האלה יעלו. ההשתתפות פתוחה לכל בתי העסק הקטנים ברחבי הארץ, ללא קשר לזהות הבנק שבו מתנהל החשבון שלהם. בתי עסק שיירשמו למבצע יקבלו ערכה מיוחדת לתלייה בחזית העסק, שבה ירשמו את הנחות ומבצעים ייחודיים ליום העסקים הקטנים.לצד אפשרות לזכות בהנחות והטבות אחרות, חושף יום העסקים הקטנים את ציבור הלקוחות גם ליזמות ייחודית שמאפיינת עסקים קטנים רבים. עבור העסקים המשתתפים מדובר באפשרויות להיחשף ללקוחות חדשים באמצעות כלים שיווקיים ופרסומיים שאינם עומדים לרשותם במהלך העסקים השוטף.

כל הפרטים המלאים נמצאים באתר יום העסקים הקטנים - לחצו כאן
"


זהו, ועכשיו הגיע הזמן שתגידו שלום לעינת:
 יום העסקים הקטנים 2
יום העסקים הקטנים 2:
קונים רק בעסקים קטנים - כי גם להם מגיע!









עינת היא הבעלים והרוח החיה מאחורי FITS - בגדי ספורט לנשים, להריון, למידות גדולות ולדתיות

את עינת הכרתי לפני שנים רבות בחדר כושר, מאז הספקנו שתינו לעבור לחדרי כושר אחרים , בערים אחרות, להקים משפחות, אבל נשארנו בקשר.

הרעיון לבגדי ספורט להריון עלה כשעינת חיפשה לעצמה בגדים מתאימים לבטן הגדלה, ולא מצאה.  באתר שלה (כנסו מכאן) עינת מספרת: "שמי עינת כהן מימון ואני מעצבת ומייצרת בגדי ספורט לנשים. 
העסק התחיל מזה שחיפשתי רבות בגדי ספורט להתאמן בהריון.. ולא מצאתי. החלטתי להרים את הכפפה ולעצב ולייצר בעצמי. היום אני מייצרת גם בגדי ספורט לנשים בכלל וגם להריון, לאחר לידה, מידות גדולות וכן ליין צנוע. הבגדים עשויים מבדים איטלקיים נעימים ואיכותיים, מיוחדים לספורט (מנדפי זיעה). הבגדים מיוצרים בארץ, מוצר כחול לבן."

במקום להתאמן עם חולצות של בעלה , היא לא התעצלה, לקחה יוזמה, והחליטה לייצר בגדי ספורט להריון. בהמשך גילתה עינת שגם לדתיות ולנשים במידות גדולות קשה להשיג בגדי ספורט בארצנו, ופס הייצור התרחב.

היא רכשה בדים איטלקיים איכותיים, מנדפי זיעה, ישבה והעבירה את רעיונות מהראש, לדפים, ונעזרה בתופרת כדי לתפור לה דגמים ראשונים עינת כרגע בבית, עם 3 קטנטנים,  ומשרה מלאה בעיצוב, ושיווק בגדיה .
הקליינטיות הגיעו מפה לאוזן, באמצעות האינטרנט ומכירות חד פעמיות היכן שאפשר.

באתר FITS תוכלו למצוא מוצרים, שלא תמצאו במקומות אחרים, כגון: גופיות ספורט להריון, מכנסי חצאית, 
טייץ עם חצאית ארוכה, חולצת ספורט שרוול 3/4 ועוד ועוד...

אני יכולה להעיד, שהגופיות וההמכנס של עינת, משמשים אותי המון, ולא רק לחדר כושר. הם נעימים למגע, מחמיאים לגוף ,  ועוברים את הכביסה בהצלחה. כל הכבוד עינת על היוזמה, על המקוריות והלוואי שעסק יפרח ושגשג....


ומילה אחרונה לבעלי עסקים קטנים  שקוראים את הפוסט הזה. חשוב שתדעו כי גם אתם מוזמנים ליהנות מחבילת קידום לעסקים ואולי לזכות בפרס בשווי 30,000 שח (WOW... הלוואי עלי).
כל הפרטים נמצאים בלינק של יום העסקים הקטנים, כנסו:


http://www.mako.co.il/special-small-business