19 בפברואר 2014

סדרת יוגורט BIO תנובה מתרחבת עם השקת מוצר נוסף: יוגורט BIO דיאט 0% שומן

בין שלל המוצרים שנבחרו כ-"מוצר השנה 2013", בלט יוגורט BIO תנובה: "יוגורט טבעי, במרקם ובטעם שנמצאו כמועדפים על הצרכנים, 1.5%, ו3% שומן במחיר האטרקטיבי בהשוואה ליוגורטים האחרים" (מקור: אתר מוצר השנה).

אני נוהגת לאכול בין 1 ל 2 יוגורט-ביו ביום, כל יום, ומעדיפה את אלה נטולי השומן.  שמחתי אם כן לשמוע, כי סדרת יוגורט BIO , מתרחבת עם השקת מוצר נוסף: יוגורט BIO דיאט 0% שומן.

קניתי את יוגורט הביו החדש, וטעמתי לי . מייד המסקנות, אך, תחילה, כמה מילים שיווקיות משכילות מדבר המפרסם: "היוגורט החדש מאפשר ליהנות מיוגורט ללא אחוזי שומן ורק ב-40 קלוריות ל-100 גרם.  לכולנו חשובה הבריאות ולכן חשוב לדעת שכלל מוצרי יוגורט BIO  תנובה מכילים חיידקי BIO  , המסייעים לאזן את אוכלוסיית החיידקים בגופנו לצורך ספיגה טובה יותר של ויטמינים ומינרלים ובריאות מערכת העיכול באופן כללי."

על חשיבות היוגורט לבריאות, על שלל חיידקיו הטובים, אני מניחה שאין צורך להרחיב. חשוב לזכור: יוגורט ביו נחשב כמזון בריא במיוחד. ליוגורט הרגיל (המכיל גם כך חיידקים "טובים" שתפקידם להחמיץ את החלב) נוסף זן מיוחד של חיידקים כדי להגביר את תרומתם לאיזון ולספיגה מוגברת של הויטמינים.  לא פלא  כי גם אלה המאמינים בצמצום צריכת מוצרי חלב למינימום, מסכימים שאם כבר מוצר חלב, אז יוגורט.  ואם כבר יוגורט, אז יוגורט ביו.

כדאי לדעת: ככל שתכולת השומן נמוכה יותר במוצרי חלב תכולת החלבון גבוהה יותר! יותר חלבון, פחות פחמימות. היוגורט  מתעכל לאט יותר, וגורם לתחושת שובע לזמן ארוך יותר...
 
טעמתי את היוגורט החדש זה עם 0% שומן. ציפיתי לטעם ה"קלקר" המוכר ממוצרי דלי שומן, אך חברים, הופתעתי לטובה:  היוגורט החדש לא רק בריא אלא גם טעים. הירידה מאחוזי השומן (מ-3% ל- 0%) אינה פוגעת בהנאת האכילה. הטעם מרגיש דומה, וגם המרקם נשאר מוכר.

לסיום טיפ קטן שלי לשידרוג: אל תפחדו משומנים בריאים! השומן הטוב חיוני לחיים בריאים ונדרש ע"י כל תאי הגוף. שומנים אלה ניתן למצוא במגוון מוצרים ובהם אגוזים, אבוקדו, זיתים ודגים (טונה, סלמון ועוד) .
אפשר למשל
לשדרג את יוגורט הביו 0%, ע"י הוספת שקדים ואגוזים, לערבב היטב, ולאכול את היוגורט כמוזלי. יוצא ממש ממש טעים, ובריא עד למאוד. סיום מתוק ליום שלי. בתיאבון.