30 בנובמבר 2014

סיכום התנסות במשקה אורגני חדש: תחליף החלב האורגני משקה אורז


לפני ימים אחדים נתקלתי בידיעה מעניינת:

"תחליף החלב "אורז קינואה" של המותג הידוע "קינואה ריאל" מאיטליה, זמין מהיום לציבור הצרכנים בישראל. חברת "גפן שיווק טבע של בריאות", המשווקת הבלעדית של מותג "קינואה ריאל", החלה לשווקו ברשתות השיווק עדן טבע מרקט, טבע קסטל, ניצת הדובדבן, סטופ מרקט, טיב טעם ורשת אניס, ברשתות פיצוחים ותבלינים המובחרות ובבתי טבע ברחבי הארץ.(לידיעה המלאה לחצו כאן)

הידיעה נחתמה במילים הבאות "להזמנת המוצר להתנסות נא לפנות במייל חוזר". הסתקרנתי, פניתי, והתנסיתי....

אז ככה:

לאחרונה קשה להתחמק משטף הביקורת שיש על החלב ועל שלל מוצריו. ועל אף שאני חובבת מושבעת של הלבן לבן הזה, הביקורת הצליחה לחלחל גם אלי. אם זה מטעמים הומניים או מטעמי בריאות, התחלתי להרגיש אשמה בכל פעם שאני בסופר, שמה חלב בעגלה.

מדברים על ההורמונים והאנטיביוטיקה אותם נותנים לפרות, על הסבל שלהן ברפת, ההריונות וההמלטות הבלתי פוסקות. שמעתי מומחים שמדברים על כך שחלב הפרה, לגוף האדם, הוא מקור כל הרע. לא פחות!

אני מאוד לא אוהבת שטיפות מוח . בטח לא שנכנסים לי לצלחת, אבל ההתקפות מגיעות מכל כך הרבה כיוונים: מהטלוויזיה (מי אמר מיקי חיימוביץ?), מחברים, ולאחרונה אפילו ממשפחתי הקרובה. כמה שלא אתנגד, וכמה שלא אכחיש, אין מה לעשות, זה מתחיל להשפיע.

אומנם מהקוטג' היומי שלי, ומהיוגורטים, אני לא נפרדת בעד שום הון שבעולם. לא בשלב זה לפחות.
אבל כן ניסיתי חלב עיזים, חלב אורגני, וחלב סויה. חלב הסויה לא טעם לחיכי בקפה. נשארתי עם החלב האורגני, הרע במיעוטו.

לכן הסתקרנתי מאוד להתנסות במוצר החדש, בו אורז וקינואה (!) אמורים להשתלב אצלי בקפה ובקקאו.. קינואה היא בת בית מבורכת אצלנו, אז שיהיה גם בקפה... אז ניסיתי.

קודם כל המוצר עצמו, מתקתק ועדין. ודי טעים. ניסיתי את ה"חלב" בכוס קפה (החטא היומי שלי) וכוס הקקאו (הפינוק היומי שלי). בקפה השילוב היה מוזר בתחילה, מאידך  בקקאו הוא השתלב בהצלחה.

ההפתעה הגדולה באמת היתה דווקא עם הילדים. אתמול לקטנים בא להתפנק עם קורנפלקס עם חלב. סיפרתי להם שיש חלב מיוחד שהגיע אלינו הישר מאיטליה, והם הסכימו לנסות. הצלחות נשארו ריקות. ואפילו לקקו את הצלחת. איזה כיף! ובמיוחד לקראת החורף, כשהקטנים משתעלים, שווה במיוחד לוותר על החלב!


כמה מילים שיווקיות מחכימות על חשיבות המוצר: "הייחודיות של משקה אורז קינואה הוא בשילוב עם הקינואה, אשר לה ערכים תזונתיים גבוהים וחשובים (עשירה בחלבון, ברזל ורוב חומצות האמינו)...תחליף החלב "אורז קינואה" החדש מתאים לטבעונים, צמחונים, לכל מי שרגישים ללקטוז, חולי צליאק וכמובן כל מי שהבריאות חשובה להם ורוכשים מוצרי טבע ובריאות"


בסך הכל – אלטרנטיבה טעימה, ויש יגידו - בריאה, לחלב.

24 בנובמבר 2014

סיכום התנסות: תה ויסוצקידס - חליטות צמחים ופירות ללא קפאין בטעמים שילדים אוהבים


מכירים את קבוצת "המשפיעים - קהילת המובילים באינטרנט"? לא מכירים? אתם מפסידים! תראו למשל פוסט שעלה בקבוצה לפני מספר ימים: "הורים גאים לילדים בני 3-8? ילדכם אוהבים להתפנק בתה? אנחנו מחפשים אותם ואתכם לפעילות נסיינים! אז הורים יקרים, השמיעו קול!"

כמו שאולי אתם כבר יודעים, אני אמא גאה לילדים נפלאים. מה שאולי אתם עוד לא יודעים זה שילדי מאוד אוהבים תה. אם כך, תפוז מחפשים אותי לפעילות נסיינים! כיף! השמעתי קול. וזהו סיפור לידתו של פוסט זה...

היה כיף גדול לקבל את אריזת ההתנסות של ויסוצקידס. בתוך הערכה נחו שלוש חבילות מפנקות בשלושה טעמים שונים: ענבים, נענע ופטל. פתחתי והכנתי תה מכל אחד מהטעמים השונים. המתקתי במעט סוכר (זה בסדר, הערך הקלורי ל-188 מ"ל משקה הינו 1 קלוריה). הגשתי לנסיינים המתוקים שלי (טל הגדול והחכם בן ה- 8 , ומיה הגדולה קצת פחות אך חכמה לא פחות בת 6) את השתיה בלי שידעו  איזה תה יש בכל כוס.

הכוס הראשונה היתה תה ויסוצקידס בטעם נענע: אז איך התה מיה? ("מתוק וטעים ממש חבל על הזמן"...)


הכוס השניה היתה תה 
בטעם פטל. התה זכה למחמאות. אך שיא ההתלהבות נרשמה בכוס השלישית זו עם התה בטעם ענבים: "התה נראה טעים, והוא באמת טעים כמו שהוא נראה, הוא מתוק ועדיין טעים"... אגב גם טל דרג את הענבים במקום הראשון.


גילוי נאות: שני ילדי חובבי תה מושבעים. בעבר היו שותים כוס שוקו אחת בבוקר ואחת בערב. אך בעקבות תלונות על כאבי בטן, עברנו לשתיית תה. עם דבש. ומאז כאבי הבטן נעלמו.

רוצים מספר מילים שיווקיות מחכימות על  תה ויסוצקידס? בבקשה: "כהורים, אנחנו משקיעים זמן ומחשבה כדי להבטיח תזונה בריאה לילדנו : דואגים שהם יצרכו מספיק סידן, מספיק ירקות ולא יאכלו יותר מידי ממתקים. אך מה לגבי שתייה ? לא תמיד אנחנו זוכרים לעקוב אחרי השתייה של ילדינו, לוודא שהם שותים מספיק ושהם בוחרים במשקאות בריאים...  בויסוצקי הרימו את הכפפה ובתהליך פיתוח שארך שנתיים יצרו משקה בריא לילדים : חליטות צמחים ופירות ללא קפאין, ללא סוכר ובטעמים שילדים אוהבים – פטל, ענבים ונענע. טעמי הסדרה קיבלו ציונים גבוהים במבחני טעימה בקרב ילדים בישראל. חליטות ויסוצקידס מגיעות במתיקות מעודנת שמקורה בהרכב הצמחים והפירות שבתיונים."
(לידיעה המלאה לחצו כאן)

מילה טובה מגיעה לאחראים על אריזת המוצר: האריזה צבעוניות ושמחה, עטופות בסרט אדום. יפה! על גב כל אריזה צבעונית של תיון , ישנו שעשועון קטן. מבוך, תפזורת, "מצא את ההבדלים". רעיון מתוק !

מילה טובה מגיעה גם למעצבים

לסיכום: מוצא חן בעיני ומצא חן (מאוד) בעיני הילדים. אלטרנטיבה בריאה חשובה ומומלצת לשתיה הממותקת.

ואי אפשר לסיים בלי כמה קישורים רלוונטים:
עמוד הבית של תה ויסוצקידס
המשפיעים - קהילת המובילים באינטרנט
חדש ויסוצקידס - חליטות צמחים ופירות ללא קפאין בטעמים שילדים אוהבים




13 בנובמבר 2014

פעם שלישית גלידה: סיכום ארוע מוצר השנה 2014

"מסורת, מסורת" חיים טופול בשיר הבלתי נשכח מהמחזמר "כנר על הגג". "מסורת מסורת" חושבת אני לעצמי בעת כתיבת פוסט  זה המסכם את אירוע מוצר השנה 2014, הייתם מאמינים שזו הפעם השלישית ברציפות שאני מסכמת את האירוע נפלא זה?



וראשית למחמאות: הפעם היה הרבה יותר מוצלח, לטעמי, בהשוואה לאירועים בשנים הקודמות. האירוע התחיל בשעת ערב מוקדמת, ולא באמצע הלילה (אל תגידו לי שהשעה 21:00 זה לא אמצע הלילה). הפעם גם היה אירוע אינטימי בהיקפו (אך מושקע כתמיד), מתוזמן כהלכה, ואפשר היה להחשף למגוון מוצרים בצורה מעמיקה יותר, וחווייתית יותר, בניגוד להמולה הכללית בשנים קודמות. לנציג החברה ניתן עשר דקות, לעניין אותנו במוצר שלו, לתת לנו להתנסות במידת האפשר, ולענות בקצרה על שאלות. כל הכבוד!

בשעה וחצי הבאות, זכיתי לשמוע 8 אנשי מקצוע שהציגו לנו 8 מוצרים שונים, כל אחד והחידוש שבו. והיה מאוד מעניין:

  • בזק הציגו את ה"ענן" שלהם "FREE CLOUD" , אשר בו כל מנוי מקבל שטח אחסון בלתי מוגבל לאחסון המידע הדיגיטלי שלו. בתור אחת שכל התמונות מהשנתיים האחרונות נמצאות על הסלולרי, ללא גיבוי כמובן.
  • נציגת מטרנה סיפרה על העוגיות החדשות לקטנטנים: ביסקוויט המותאם לאכילה עצמאית מגיל שנה, מועשר בברזל, סידן וויטמינים מקבוצת B, באריזה שומרת טריות עם מנגנון סגירה חוזרת
  • מ"תמי 4" סיפרו, הדגימו וחילקו לנו, כוסות מים מבעבעים נפלאים, ממיכל ה-BUBBLE BAR החדש שלהם. לי זה בעיקר העלה זיכרונות ילדות נושנים כיצד נשלחתי בידי אמי למכולת על מנת להחליף את בלוני הסודה הכסופים שתחילת שנות השמונים.
  • האגיס הראתה לנו עד כמה ניתן למזער חיתולים, בכדי לתת פתרון לישבנים הקטנטנים במיוחד של השבועיים הראשונים.
  • חברת הסלולר YOU PHONE  הציגה את המסלול האטרקטיבי שלה, הנותן החזר בדקות שיחה, עבור רכישות שביצענו בסופר, או בתדלוק, למשל.
  • סנו נתנו לנו לנסות ולבחור את הריח המועדף עלינו, מבין 3 הריחות הנפלאים של "ריצפז פרש הום", המשאיר את הבית לא רק נקי אלא גם ריחני לשעות רבות.
  • טבע, הספיקה בעשר דקות שלה, לבחור 3 נסייניות אמיצות מהקהל, אשר קיבלו כל אחת ערכת אבקות ללא זיהוי, והיו צריכים לטעום כל אבקה ולומר מה מהן אבקת ה"אבקמול". הדור החדש (והטעים) של האקמול/אקמולי.
  • ולסיום – מי שעדין נשאר רעב, יכול היה להתנסות במזון החתולים החדש של חברת לה-קט, אשר פיתחו מוצר העוזר במניעת דלקות שתן אצל המשופמים. אוכל חתולים בתוספת חמוציות. כמעט והתפתייתי לטעום.הבחור עם עניבת החתולים שדיבר אלינו, ואשר בין השאר, מפתח מזון חתולים מזה שנים רבות, אמר שהוא לא מוציא למדפים מזון אשר לא טעם בעצמו... נו שוין.


אז מה היה לנו שם? במתחם העסקים המטופח "קריפטון" בכפר הירוק, חיכה לנו בר מטעמים כיד המלך. בדיוק בשעה עליה הצהירו, אספו את כולנו לכמה מילות פתיחה, והתחלקנו לקבוצות, ע"פ תחום העניין של כל בלוגר: מתחם מזון, מתחם טיפוח והמתחם "שלי" מתחם הצרכנות.

בסוף הערב קיבלה כל אחת את התיק האדום המסורתי (tradition tradition), הכבד מאי פעם. השנה נוספו אליו תיקים ושקיות נוספים. בקושי הגעתי לאוטו.

לא היה בכלל ספק לאף אחד בבית מהו המוצר הראשון בו אתנסה: "ריצפז פרש הום" מבית סנוהתלבשתי במיטב מחלצותיי: כפכפי גומי סקסיים נגד החלקה, אספתי השיער, דלי, סמרטוט. גירשתי מהבית את שני הילדים הקטנים והילד הגדול  ואני מוכנה. התחלתי לשפוך מים ריחניים בנדיבות ברחבי הבית.

איזה כיף. איזה נקיון, איזה ריח! כשסוף סוף הרשתי לכולם לחזור , הם בהחלט שמו לב והחמיאו לניקיון ולריח המרענן (רק בעלי שאף פעם לא שם לב לכלום, התעצבן אחרי הסדר הוא כבר לא מוצא שום דבר)


ולמוצר הבא בתור: עוגיות לקטנטנים של מטרנה. בתיק מצאתי שתי חבילות מפנקות מהמוצר הנ"ל. את החבילה הראשונה הרשתי למשפחה לפתוח.
את החבילה השניה החבאתי בארון גבוה להזדמנות אחרת. הזדמנות זו צצה, כשהתארחנו אצל אחותי, יש שניים בגודל הנסייני המתאים, 2 ילדים קטנים: מתוקה בת שנתיים, ומתוק בן חצי שנה.
לבקשתה, אספנו את הקטנים שלה והסתגרנו בחדר הילדים עם העוגיות. אחרי מספר דקות נקישה בדלת. אחותי לחשה אם אפשר לקבל כמה עוגיות כדי להגיש לקבלן ליד התה... אותו קבלן לא הלך הביתה עד שהצליח לשכנע את אחותי לגלות לו מהן העוגיות המשובחות, הנימוחות, שאכל.... לידיעת בעלי חברת מטרנה, יש קהל יעד נוסף לעוגיות שלכם: קבלני שיפוצים...

מגיעה מחמאה לתנובה על מעדני הסויה, בעל מתיקות המעודנת. קהל היעד: אני. צרכנית יוגורט כבדה, טעים. מאוד. נוסף מוצר חדש לרשימת הקניות השבועית. מאידך 
שמן הזית של יד מרדכי "לתיבול אישי", היה נחמד, לא יותר. למי שכבר התמכר לשמן הזית עם תוספת הלימון, קשה לחזור אחורה. 

מסורת כבר אמרתי? כמו כל שנה, גם השנה מגיעה מילה טובה למארגני אירוע קהילת מוצר השנה 2013: רציתי להודות לכם על ההשקעה ועל ההזדמנות שהענקתם לי להשתתף באחד מהאירועים המושקעים ביותר שבהם לקחתי חלק.להתראות בשנה הבאה...

7 בנובמבר 2014

Snap.in - התחילו לקבל כסף חזרה על הקניות עכשיו


עידכון חשוב: באתר סנאפ אין מופיע ההודעה הבאה: "אנחנו נערכים מחדש עם הטבות חדשות ונוספות."... אם כך הפעילות הנ"ל נעצרה ולא ידוע האם ומתי תחודש! נעדכן אם יהיו התפתחויות.

עד אז אתם יותר ממוזמנים להמשיך ולקחת חלק בפעילות של חברת שטראוס+ לפרטים ליחצו כאן

מיזם חינמי חדש: SnapIn מצלמים קבלות ומקבלים כסף חזרה. זהו.
קבלו כסף בפשטות: קנו כרגיל, צלמו את הקבלה, העלו לאתר וקבלו כסף, כייף!


snap.in קבלו כסף על מוצרים שאתם אוהבים
קבלו כסף על מוצרים שאתם אוהבים
מיזם ישראלי חדש בשם snap.in מציע מהפכה צרכנית: "מעולם לא היה פשוט יותר לקבל כסף על הקניות. בלי קופונים שצריך לגזור ולשמור, בלי לעמוד בתור לקופה ולחכות שכל קופון יעבור, בלי עשרות כרטיסי מועדון בארנק, בלי הגבלה על סניפים או רשתות. רק לצלם ולשלוח - בכל מקום ובכל זמן. בבית, במשרד או בחניה"...

הסלוגן: קבלו כסף על מוצרים שאתם אוהבים.


אז איך מתחילים? נרשמים לאתר בחינם, יוצאים לקניות, כרגיל,  ואת הקבלות שקיבלתם מצלמים ומעלים בקלות לחשבון שלכם (אפשר דרך האתר, באמצעות מכשיר הסלולר או במשלוח דואר אלקטרוני) ומתחילים לקבל כסף חזרה!


מה מקבלים? לפחות 5.00 ₪ על הקבלה הראשונה!



חדש: רק למשך חודש הטבה ב- Snap in!

תנובה שמחה לתת לך מארז זוגי במתנה


ממעדני סויה תנובה בשתי הקניות הבאות

לפרטים והרשמה


ואיך מקבלים את הכסף? מידי חודש, ישלח צ'ק ישירות לכתובת אותה ציינתם בעת ההרשמה (ובתנאי שהגעתם למינימום של 100 ש"ח, במידה ולא הגעתם, הסכום ישמר עבורכם לחודש הבא).



הוכחת תשלום - צ'ק מחברת סנאפ-אין
עידכון: אם תהיתם האם הם באמת שולחים צ'ק, צפירת הרגעה: התשובה היא כן. השבוע הגיע הצ'ק הראשון מחברת סנאפ אין. מצורף צילום להוכחת תשלום. מסתבר, זה עובד!

עידכון2: אפליקציית חדשה בשם "שטראוס+" על כל קנייה של מוצרי שטראוס צוברים נקודות ומקבלים אחלה מתנות. לפרטים נוספים ליחצו כאן.

 

להרשמה לחצו כאן, והתחילו לקבל כסף חזרה!


והנה סרט הסבר משעשע וקצר על האתר ועל ה- "הדרך המשתלמת ביותר לקבלת כסף חזרה"...תהנו!