27 במרץ 2015

נתחי טונה סטארקיסט בשמן זית כתית מעולה - סיכום פעילות

שלוש חדשות משמחות מגזרת "מוצר השנה":

  • מייל משמח שתוכנו "מזל טוב! נבחרת להשתתף בתחרות המתכונים של מוצר השנה וסטארקיסט‎". כמו שאתם בטח כבר מנחשים, מייל זה הוא אביו ומולידו של פוסט זה...

אך ראשית מספר מילים מחכימות מפי המפרסם: "טונה סטארקיסט בשמן זית כתית מעולה" הוא זוכה מוצר השנה לשנת 2014 בקטגוריית הטונה. מדובר בטונה בהירה בשמן זית איכותי המעניק לטונה מרקם מעודן, ניחוח עשיר וטעם עמוק, המשתלב בתזונה הים תיכונית"

וחזרה לפוסט...

טונה סטארקיסט היא דיירת קבע אצלנו בבית. האמת, יש לה אפילו מדף משלה בארון. הטונה היא דרך מעולה לגוון את מקורות החלבון. הטונה כידוע עשירה בחלבונים, בויטמין B6, B1, B3 , באשלגן, מגנזיום ועוד...

הילדים מאידך לא שיתפו איתי פעולה בנושא וסרבו עד לאחרונה לטעום מהמוצר. "באשמתי", הילדים התרגלו לטעמה של הקינואה, ולזו של הטופו ושל הסאיטן. אך דווקא בגזרת  הדגים, נחלתי כישלון.

כל זה השתנה לאחר שמצאתי מתכון נהדר לקציצות טונה אפויות, עם מתיקות עדינה הקורצת לטעמם של ילדים. המתכון פשוט, מהיר, ועם רכיבים זמינים שבדרך כלל תמיד יש בבית.

ניסיתי, והם אהבו !

אז אם גם אתן סובלות מילדים סרבני טונה, להלן המתכון שיפתור לכם את הבעיה:

המצרכים:
קציצות טונה אפויות
  • 2 קופסאות טונה מפוררת
  • 3 בצלים קצוצים
  • 2 ביצים
  • 4 כפות קטשופ
  • כף דבש
  • 10 כפות פירורי לחם

אופן ההכנה:

חממו את התנור לחום בינוני, לשמן נייר אפיה, לערבב את כל המצרכים, ליצור קציצות שטוחות, ולאפות 10 דקות מכל צד.


זהו.

טיפ קטן: הכפילו מראש את  הכמויות. הקציצות נעלמות במהירות מהמקרר.



7 במרץ 2015

BACK ME APP תאפשר לכן להרגיש יותר בטוחה בדרככן מלוות בחבריכן או בן משפחה


אם עקבתם (לא סתם בחרתי במילה הזאת, תיכף תבינו...) אחרי הבלוג, אתם יודעים שמילת המפתח של הפוסט הקודם, היתה פינוק. המילה שתחזור על עצמה בפוסט זה הוא בטיחות. נו, אז מה יותר חשוב?
 
תקראו את הקטע הבא הלקוח מתוך תיאור הפעילות: "לילה. חשוך. אפילו אורות הרחוב מעומעמים.ואת? בדיוק סיימת בילוי עם חברה, סידורים או משמרת ארוכה בעבודה. הדמיון מתחיל להשתולל... הדרך הביתה לא ארוכה. אבל בלילה היא נראית לך ארוכה ומפחידה מתמיד. "

תמיד פחדתי מהחושך. תמיד התחבאו בו מכשפות, אריות ופורצים. ללכת לבד ברחוב בלילה, היה מפחיד כילדה ונשאר לא סימפטי כבוגרת. אז אני הולכת לחדר כושר ועושה אימוני כח, ועדיין כל גבר ממוצע יהיה חזק ממני.

על פי המפרסם "ממחקר שערכה חברת "אולווייז" נמצא כי חלק מהנשים יאריכו את המסלול לטובת מסלול בו הן חשות בטוחות יותר, חלקן מחזיקות גז מדמיע בתיקן... ו-2 מכל 3 נשים צעירות בישראל פשוט מתקשרות קבוע לקרובים/חברים שילוו אותן טלפונית עד לפתח ביתן. "


מפחיד לא? ובכן מסתבר שיש פתרון, וקוראים לו Back Me App (סתם לב למשחק המילים בשם האפליקציה?).

תקראו (לא נגעתי...) "אפליקציה ייחודית שפותחה על ידי המותג "אולוייז" בשם BACK ME APP מציעה דרך קלה ויישומית להשיב את תחושת הבטחון החסרה במצבים אלו: האפליקציה מאפשרת לך לבחור "מלאך שומר" (חברה/בן זוג/הורה) ולשתף איתו את הנתיב שלך. המלאך יוכל לעקוב אחר המסלול מהנייד שלו, כל סטייה לא צפוייה או עיכוב במסלול שלך תופיע כהתראה אצלו והוא יעקוב וירטואלית אחריך. בסיום המסלול ייקבל המלאך השומר הודעה ויוכל לומר לך לילה טוב"

קל פשוט וגאוני, איך לא חשבנו על זה קודם? וזה בחינם, אז בטח שהתקנתי. ברגע הראשון קצת התקשתי בהגדרות (אתם יודעים, תמיד הייתי מאותגרת טכנולוגית...) אך אחרי קצת עזרה הצלחתי להגדיר את המסלול, למנות את בעלי כמלאך שומר, ולצאת לדרך. מה להגיד, העסק עבד!

האפליציה (הזמינה להורדה גם באייפון וגם באנדרואיד) בגירסת 4.1 שוקלת 14 מגה בלבד, ותמצאו בה (מלבד ישום back me app) מגוון תוכנות נוספות:


  • מחשבון לחישוב המחזור החודשי שלך, ככה שתדעי מתי להתארגן...
  • תחזית אסטרולוגית חודשית במיוחד בשבילך, ככה שתדעי אם הולך להיות לך שבוע ס-ב-ב-ה או 'סתם' עוד שבוע...
  • עולם הנערות המדהים של 4Girls בסלולרי, שם תוכלי לשתף ולהתייעץ בנושאי בנים, אופנה, דימוי עצמי ועוד- ב 20 פורומים ואלפי בלוגים של נערות בגילך
להורדת האפליקציה לחצי כאן (האפליקציה זמינה להורדה גם באייפון וגם באנדרואיד).



נ.ב. כחלק מהפעילות אנו אמורות לקבל מארז בגודל מלא של התחבושת החדשנית והאיכותית, זוכת פרס מוצר השנה - Allwaya Infinity להתנסות. אך זה כבר נושא לפוסט נפרד...



2 במרץ 2015

סיכום התנסות: לילי טריפל קומפורט

הפעילות במסגרת LEADERS תמיד מפנקות, אך זו האחרונה "לילי Triple Comfort", מפנקת במיוחד. תיאור הפעילות: "לרובנו הנשים, יש את הפינוקים הקטנים והייחודיים, אשר עושים את כל ההבדל בתוך הממלכה הפרטית שלנו: אם זה אמבט שמנים מפנק ומרגיע בסוף יום עבודה...מגבות רכות וחמות שרק יצאו מהמייבש"

אמבט שמנים מפנק, זה יופי. מגבות רכות וחמות זה גם כן יופי.  אבל ה-פינוק שלי (ב-ה הידיעה) הוא iRobot, שואב האבק הרובוטי החדש שלי. פינוק משנה חיים. החיים מתחלקים ללפניו ולאחריו. תתארו לכם שאתם באותו אמבט שמנים מפנק, עם מגבות רכות וחמות. ועכשיו תתארו לעצמכן שבנתיים מנקים לכם את הבית. את יוצאת מהמקלחת נקייה, ומגלה שהבית נקי גם כן. כיף.

חזרה לתיאור הפעילות (אגב, אל הרובוט נחזור עוד מעט):  "יש מקום אחד לא פחות חשוב בו נרצה להרגיש הכי הכי מפונקות!! נשמח לפנק אותך עם מארז לילי טריפל קומפורט בגודל מלא שיישלח עם שליח עד לביתך, המספק שילוב מושלם של רכות וחוזק לחוויית פינוק מושלמת גם בחדר השרותים..".

עברו כמה ימים והחבילה הגיע. התפנינו להתנסות במוצר (שמתם לב למשחק המילים הלא מצחיק?...)

על פי המשווק, "נייר טואלט איכותי, מפנק ורך, בעל 3 שכבות המספק שילוב מושלם של רכות וחוזק לחוויית פינוק מושלמת גם בחדר השרותים". הבן הגדול ספר וגילה כי "בסקית יש 32 גלילים ובכול גליל יש 146 דפים" (תסלחו לו על שגיאות הכתיב). הקטנה אהבה את הכלב המתוק שעל השקית (מסתבר שלכלבלב של מותג לילי יש שם, "פאפי").


 אגב, רק אתמול התפרסמה באתר YNET כתבה מעניינת בשם "זהירות: איך נייר טואלט יכול להיות מסוכן לבריאות".
בכתבה מסופר כי "נייר הטואלט, שהוא
אחד המוצרים בו אנחנו משמשים בהם פעמים רבות במהלך היום,  עלול להיות מסוכן.


נייר הטואלט, במיוחד אם הוא עשוי מחומר ממוחזר או שהוא במחיר מוזל, בעל שטח פנים מחוספס.

נייר טואלט מחוספס שכיח במיוחד במקומות ציבוריים כמו משרדים, מסעדות או קניונים, בעיקר בשל העלות הנמוכה שלו אותה בעלי העסק סופגים. הסיבים הגסים עלולים לא רק לפצוע את העור ולגרום לדלקות, אלא גם להביא לתגובה אלרגית, חוסר נוחות ואף כאבים."



הילדים החליטו לבנות מגדל ולבדוק כמה גלילי נייר טואלט אפשר "להסיע" על האיירובוט, לפני שהמגדל יתמוטט. תסתכלו בתמונה. יפול? או לא יפול? התשובה בסוף....

אחר כך הילדים החליטו השגיע הזמן לניסוי אחר, הכולל פיזור כל החבילות על האיירובוט המסכן. תיעוד מהלך הניסוי תוכלו לראות בסרטון הבא:

"זה כל החפיסה שהיה", מדגיש טל.

"אני מאוד מציעה להשתמש בנייר הטואלט הזה" אומרת מיה וממשיכה "זה מאוד עדין ודי חזק להוציא ליכלוכים".

טל מפרש "עכשיו אני מדליק". 

"ביפ ביפ" - עונה האיירובוט.


"יואווו", צועקים הילדים. 

"די עם זה" צועקת אני (אבל את זה לא תשמעו בסרט...)

וכרגיל לסיום, כמה לינקים שימושיים: