17 בנובמבר 2015

כינים על הראש? לא תודה! סיכום חוויות מאירוע "הדרין"

את קהילות מובילי הדעה של "לייק אנד שייר" אתם בוודאי כבר מכירים. ליחידים שעדיין לא הצטרפו לקהילה אני שבה ומפנה אתכם לפוסט "רשימת קהילת המשפיעים המובילות - 2015".

השבוע הוזמנתי לאירוע מטעם חברת "הדרין", לרגל השקת מוצר חדש בשם "הדרין פרוטקט".
השם "הדרין", אני מניחה , מוכר בעיקר לאמהות לזאטוטים, ואשר מתחילות להתגרד רק עם השמע שמו.

אך ראשית מספר מילים מחכימות מפי המפרסם: "הדרין  פרוטקט הוא מוצר חדשני בקטגוריה חדשה בתחום הכינים, המונע מכינים שמגיעות לראש להתפשט ובכך להפוך לג'ונגל של כינים על הראש"

באתר המוצר "הדרין  פרוטקט" תוכלו לקרוא כי המוצר "מונע התרבות כינים על הראש- ספריי לשימוש קבוע על שיער נקי מכינים. הדרין פרוטקט מיועד לשימוש על שיער נקי מכינים. כל עוד הדרין פרוטקט נמצא על השיער, כינה חדשה שתגיע לראש לרוב תושמד. אם הכינה תספיק להטיל ביצים, הדרין פרוטקט ישמיד את הכינים החדשות שיבקעו מהן. כך למעשה, הדרין פרוטקט מונע מכינה המגיעה לראשו של הילד להתרבות ולהתפשט."

הארוע התקיים בסינמה סיטי, ונפתח בארוחת ערב קלה ומושקעת.

בהמשך שמענו הרצאה מטעם פרופסור קוסטה מומצ'וגלו , חוקר ומרצה ביחידה לפרזיטולוגיה, במחלקת מיקרוביולוגיה וגנטיקה מולקולארית של בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית. במשך כ 40 דקות החכמנו בכל הנוגע לכינים... הנה נושא שהייתי מעדיפה שלא להחכים בו, אבל מה לעשות – את מוצרי הדרין צורכים גם אצלנו בבית. לאחר מכן, שמענו מנציגת רפא, המשווקת בארץ של מוצרי הדרין (אשר מיוצרים באנגליה) – על המוצר החדש שלהם.

"הדרין פרוטקט" הוא תרסיס המיועד לראש נקי מכינים, ומטרתו השמדת אלה אשר מוצאות את דרכן  אליו. את החומר יש לפזר על השיער לאחר החפיפה, והוא יעיל עד לחפיפה הבאה.

בסיום האירוע קיבלנו את התרסיס במתנה. למזלי, עדיין לא נתקלנו ב"כינה נחמה" (לצערי, זה כנראה רק שאלה של זמן עד הביקור הבא) כך שעדיין עוד לא יצא לנו להתנסות בפועל במוצר. לכשתגיע השעה, מבטיחה לכם לדווח על כך, אך זה יהיה כבר בפוסט נפרד...כרגע יכולה רק לספר כי התרסיס ריחני ונעים לשימוש, ואינו שמנוני.

ולסיום, כמה לינקים רלוונטים למידע נוסף :

  1. אתר המוצר "הדרין  פרוטקט": למי הוא מיועד? כיצד משתמשים?  מהם הוראות השימוש
  2. לקבלת טיפים למניעת הידבקות בכינים
  3. רשימת קהילת המשפיעים המובילות - 2015