20 בנובמבר 2012

התנסות במנעול החכם של קנולן מבוסס תנועות, פטנט ישראלי, ובסוף גם הפתעה בשבילכם! (GIVE AWAY)

נכון שמקובל להגיד כי "תמונה שווה אלף מילים"?  לפי החשבון הזה, כמה מילים שווה סרטון הדגמה משובח מיוטיוב? אז לפני הכל, אני מפצירה בכם, אנא הקדישו מספר שניות לצפות בסרטון של המוצר המדליק הזה, ורק לאחר מכן המשיכו בקריאת הפוסט.

זה בסדר אני מחכה.


ראיתם? יופי! נו מה אתם אומרים, לא מדליק ?
אם כך, אתם כבר יכולים לנחש כי כוכב הפוסט הפעם הוא מוצר חדש ומדליק מנעול קומבינציה חדש מונע פריצות,הנפתח באצבע אחת באמצעות ג'וייסטיק, פרי פיתוח חברת קנולן.

כמה מילים שיווקיות מפי יחסי הציבור: "הסוף לפריצות ללוקר...מנעול קומבינציה חדש מונע פריצות, נפתח באצבע אחת באמצעות ג'וייסטיק. הפטנט החדש, פרי פיתוחם של אב ובנו, יוצאי קיבוץ, כבר נרכש ע"י ענקית מנעולים בינלאומית ונמכר במיליוני יחידות בארה"ב. חשיבה מתמטית ייחודית הביאה לפיתוח המוח המכני של המנעול, שמקשה מאוד על פורצים. את המנעול החדש ניתן לפתוח במהירות ובקלות ביד אחת בלבד, ואפילו בתנאי חשכה, ולכן הוא מתאים, קל ונוח לתפעול במגוון סיטואציות"
טכנולוגיה הראשונה מסוגה בעולם
של מנעול קומבינציה (קרדיט: יח"צ)


זכיתי לקבל לידי את המוצר להתנסות, לאחר פגישת הדגמה קצרה עם אילן שעיה COO בחברת קנולן. אילן סקר בסבלנות רבה את יתרונות המוצר:
  •  שימוש קל ופשוט ("אם מפספסים, אפילו במעט במנעול  הקונווציונאלי את השנתות המסומנות על גבי המנעול, צריך להתחיל מהתחלה")
  • אין צורך יותר לדאוג איפה המפתח (טוב במיוחד לאנשים הנוטים לאבד את צרור המפתחות, כמוני למשל...)
  • קלות התפעול גם בתנאי חשכה (קרה לכם שניסיתם לפתוח את הלוקר בחדר ההלבשה בחושך כשהסלולר, שבדר"כ משמש לכם גם כפנס, נעול בתוך הלוקר?...)
  • אבטחה המשופרת (בתחרות לפריצת מנעולים שהתקיימה בגרמניה, נפרץ המנעול רק כעבור 14 דקות תמימות, לעומת 10 שניות הלוקח לפורץ מיומן להתגבר על מנעול קומבינציה "רגיל")
  • המנעול מתאים גם לשימוש בתנאי חוץ קשים של רטיבות וליכלוך ובטמפרטורות שבין מינוס 25 לפלוס 80 מעלות סלציוס.
  • ניתן לשנות את סיסמת הנעילה לסיסמא אישית קלה לזכירה לכל רצף שהוא
חשוב לקרוא את ההסברים

אך בטרם זכיתי להניח ידי על המנעול המשוכלל, השמיע אילן אזהרה: יש לקרוא את ההסברים המצורפים בטרם משנים את הסיסמה איתה הגיע המנעול מהמפעל! צודק, אומנם הסברים פשוטים אך חשובים. שינוי הסיסמא שלא על פי ההוראות הנ"ל עשוי לנעול את המנעול ללא אפשרות פתיחה.

בסדר, אז בניגוד לאופיי, הפעם עקבתי אחרי ההוראות, שיניתי את הסיסמא, וניסיתי לפתוח את המנעול. יפתח? כן... נפתח... כיף...

למרות שהמוצר הוא בסך הכל מנעול, החוויה תוך כדי תפעולו היא של משחק. מרגיש טבעי, קל לתפעול, ונוח לשימוש. בפעמים הראשונות עדיין קשה להתרגל למחשבה של פתיחת מנעול בלי מפתח. אחרי כמה פעמים כבר מתחילים לדמיין עולם בלי מפתחות...

המנעול הנ"ל אומנם מיועד רק לנעילת לוקרים מן הסוג הנפוץ בבבתי ספר, באוניברסיטות, בחדרי הכושר. אך נודע לי, כי סוגי מנעולים נוספים נמצאים בתהליכי פיתוח מתקדמים: מנעול לשרשרת לאופניים, מנעול קטן לנעילת מזוודות, ועוד...

בפיתוח: מנעול למזוודה

בקרוב: מנעול שרשרת לאופניים
את מנעול ה – Saly™ dance, המגיע בימים אלו לישראל, ניתן לרכוש באתר האינטרנט של חברת קנולן, בכתובת: www.knollan.com,  בטלפון 073-2248485 (שלוחה 2) ובחנויות נבחרות (פרטים באתר) מחיר: 49 שקלים. ניתן להשיג במבחר צבעים: שחור, אדום, כחול ואפור.

עידכון: ההגרלה הסתיימה. הזוכה שעלה בגורל היא רויטל וארז סבג! 
תודה לכולם על ההשתתפות!

והבטחנו הפתעה קטנה, והבטחות צריך לקיים. רוצים לקבל את המנעול החכם מתנה?
כל מה שאתם צריכים לעשות הוא 3 פעולות קטנות:
1)     להשאיר תגובה בבלוג ובו הצעה לשימוש נוסף ומקורי למנעול החכם של קנולן  (חובה).
2) לעשות LIKE לדף אתר מבצעים והגרלות בפייסבוק (בונוס).
3)     לשתף (SHARE) פוסט זה  בדף הפייסבוק שלכם (2 נקודות בונוס!).

על אחת מפעולות אלה, תזוכו בכרטיס השתתפות,
כך שבסך הכול תוכלו לצבור 4 כרטיסים שישפרו את הסיכויים שלכם לזכות!

הפעילות תסתיים בתאריך 12.01.2013 בחצות. ההכרזה על הזוכים מספר ימים לאחר מכן!

43 תגובות:

  1. איזה מנעול נהדר. היה מתאים לי לתת מתנה לבני החייל המשחורר שרוכב על אופניים חשמליות. ביג לייק

    השבמחק
  2. איזה מנעול מגניב מתאים לי שאני נוסעת לטייל בעולם

    השבמחק
  3. מתאים לי כזה מנעול , בקרוב ארכוש קופסה ואצטרך מנעול לנעול את הקופסה .....

    השבמחק
  4. איזה מנעול מגניב ומיוחד, בדיוק קניתי מזוודה לנסיעה, ואני אשמח לזכות במנעול .

    השבמחק
  5. רכשתי כספת ומתאים לי מנעול כזה כדי לשמור על תוכן הכספת שלא ינסו לפתוח אוו לפרוץ .

    השבמחק
  6. מתאים לי המנעול הזה קניתי תיק ואשמח לזכות במנעול

    השבמחק
  7. מנעול מעולה ללוקר בחדר כושר!!!

    השבמחק
  8. המנעול נראה מאוד שימושי ויעיל. מתאים גם לסגירה טובה ובטוחה יותר של תיקים ומזוודות. אשמח לזכות בו :-)

    הלינק לשיתוף בפייסבוק:

    http://www.facebook.com/naama.shalom.1/posts/494324930617832

    השבמחק
  9. אחלה מנעול אשמח להשתמש לנעילת אופני ההרים שלי ולנעילת ששש אל תגלו קופסת התכשיטים(-:

    השבמחק
  10. הייתי נועלת את הילדים בחדר אחרי השעה 23:00 בלילה

    השבמחק
  11. לא נורא שזה עדיין לא מתאים לאופניים, יש לי שרשרת ברזל גדולה כזו, אני קושרת את האופניים איתה ועם מנעול, אז זה יתאים לי בול ! :)

    השבמחק
  12. מנראה מנעול חזק איכותי ויעיל! הייתי נועלת את התיק שלי לימודים אולי כך לא יעלם לי כל שני וחמישי משהו מהתיק הנייד, הארנק וכדומה.

    השבמחק
  13. נראה ממש מעניין. בא לי לנסות אחד...

    השבמחק
  14. רעיון מעולה
    מתאים למחסן הקטן שלנו

    השבמחק
  15. נראה נחמד. מצויין לחגורת הצניעות של ביתי...
    יששכר shevetz@hotmail.com

    השבמחק
  16. שימוש נוסף למנעול: לנעול ארונות תרופות בבתים עם ילדים קטנים.- .Judith R

    השבמחק
  17. אשמח לנעול את ארון הכלים ושאר חלקי החילוף לרכב שלי!
    יותר מדי דברים נעלמים בזמן האחרון!!!!

    השבמחק
  18. מנעול טוב במיוחד עבורי גנבו לי כבר 3 זוגות אופניים ואני ממש זקוק לו

    השבמחק
  19. אחלה מנכול אפשר גם לשחק איתו וגם להנות מזה שלא יגנבו לך תאופניים תמזוודה ועוד

    השבמחק
  20. וואו אין על הישראלים המצאה גאונית!!
    הייתתה קושר בעזרתו את הקסדה שלי לקטנוע ככה אני לא אצטרך מפתחות פשוט קלי קלו ת עם כמה תנועות פשוטות:-))

    השבמחק
  21. כל הזמן אני קונה לי דברים טעימים בקפיטריה, אני מביא אותם לחדר ושם אותם במגירה. אני הולך אחה"צ ותמיד אני מגלה ש... אין שם כלום. אף אחד מהאחים שלי לא מודה באשמה. אני צריך את המנעול הזה כדי להגן על הדברים הטעימים!

    השבמחק
  22. מנעול מגניב ומקורי! אפשר לנעול איתו קופסאות שחמט ;)

    המייל שלי:
    jfibush@gmail.com

    השבמחק
  23. משהו ישראלי להיות גאים פטנט עולמי

    השבמחק
  24. אחלה פטנט

    השבמחק
  25. טוב למניעת גניבה של אופניים. עם מנעול כזה אין סיכוי שיגנבו

    השבמחק
  26. המוח היהודי ממציא לנו פטנטים :)

    השבמחק
  27. מתאים לי לתת אחד לבני החייל אשר יוכל לסגור את הציוד / הנשק שלו בארון, ויוכל להיות רגוע בשנתו...:)

    השבמחק
  28. מנעול קלאסי לנסיעה לחו"ל בשביל לאבטח ציוד חשוב!

    השבמחק
  29. איזה מנעול טוב פשוט גאוני

    השבמחק
  30. מנעול מצויין למחסן בבית

    השבמחק
  31. מנעול מגניב :)))
    מה אעשה איתו? עד שאמצא בו שימוש ראוי אוכל להסתכל ו"להתגנב" כל פעם מחדש מזה שהוא כזה מגניב והוא שלי! :))))

    השבמחק
  32. מה הייתי עושה במנעול החדש?
    נראה לי שימושי ביותר לטיולים בחו"ל כאשר צריך לנעול את הדברים בתא וככה לא צריך להסתובב עם מפתח עליך בשביל לפתוח אח"כ. בנוסף נראה לי שקוד כזה יותר יעיל מאשר סיסמא ארוכה ומסובכת

    השבמחק
  33. מה הייתי עושה במנעול החדש?
    נראה לי שימושי ביותר לטיולים בחו"ל כאשר צריך לנעול את הדברים בתא וככה לא צריך להסתובב עם מפתח עליך בשביל לפתוח אח"כ. בנוסף נראה לי שקוד כזה יותר יעיל מאשר סיסמא ארוכה ומסובכת

    השבמחק
  34. למוצ'ילרים בחו"ל שדואגים שבזמן שהם מטיילים שלא יגנבו להם את הדברים מהתיק

    השבמחק
  35. הייתי משתמש במנעול כדי לנעול את קופסת האוכל שלי בעבודה... שאף אחד לא יאכל לי את ארוחת הצהוריים

    השבמחק
  36. הייתי משתמש במנעול כדי לנעול את הלוקר בבית ספר שלי , אז מה אם אין בו כלום ;)
    עשיתי לייק גם על האתר

    השבמחק
  37. היי :) שיתפתי בפייסבוק ביצעתי את שאר השלבים :) אני פשוט חייבת את המנעול הזה בגלל שבשכונה שלנו גונבים את בלוני הגז וזה יעזור לי לחסוך כסף,כי אני כבר מיואשת :) תודה ובהצלחה לכולם

    השבמחק
  38. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  39. מה עושים במקרה שלא זוכרים את הקומבינציה ?

    לי זה קרה ואני לא מצליח לפתוח אותו מעל שנה

    השבמחק