1 באוגוסט 2013

אפליקציית ביטוח נסיעות לחו"ל של מגדל, סיכום התנסות


איזה כיף היה לקרוא את המייל הבא. המייל נפתח באילו המילים: "מגדל רוצה לבטח אותך גם בנסיעתך לחו"ל ולפנק אותך במדריך שיחור מתנה!". אם מגדל רוצה לפנק אותי, אני כבר מסכימה.

המשכתי לקרוא את המייל:

"אפליקציית ביטוח נסיעות לחו"ל של מגדל זכתה בפרס 'מוצר השנה 2013' בקטגוריית ביטוח".
מזל טוב! וחוץ מזה כבר ידעתי את זה, שמעתי על כך באירוע הבלוגרים של מוצר השנה.


המשכתי לקרוא...: 
"האפליקציה מאפשרת לרכוש ביטוח נסיעות לח"ל בכל זמן ומכל מקום, מאפשרת לאחסן מסמכים חשובים כמו צילום דרכון וכרטיס טיסה אלקטרוני וכן מציגה דרכי התמודדות לתרחישים בעיתיים בחו"ל כמו אובדן כרטיס אשראי ואובדן דרכון."

והנה הפואנטה, שימו לב...

"האם יש לך בלוג פעיל"? כן!
"האם יש לך אתר בניהולך?" כן!
"האם יש לך תכנון לנסוע בשנה הקרובה לחו"ל?" כן!
"רוצה לקבל 50% הנחה לביטוח למשך שנה?" כן, אם כי בלי התחייבות.
"רוצה לקבל במתנה מדריך שיחור בשווי 90 ש"ח ליעד שתבחר?" כן, מאוד! מה צריך לעשות?

והמייל עונה:
"נשמח לשמוע ממך ולקרוא בבלוג שלך על חוות דעתך מאפליקציית ביטוח נסיעות לחו"ל של מגדל. כל מי שיכתוב בבלוג שלו על חווית השימוש וההתנסות יזכה במדריך שיחור ליעד שיבחר + קופון ל50% הנחה לביטוח למשך שנה."

אז הורדתי, התנסתי וכך פוסט נולד...


האפליקציה ניתנת להורדה בחיפוש "מגדל ביטוח נסיעות" בחנות האפליקציות (גוגל פליי לאנדרואיד או איסטור לאייפון) , או בלינק הבא  http://qr.moblin.com/migdal/?id=app

במסך הפתיחה, 3 אייקונים עגולים: א. ביטוח נסיעות ב. מסמכים ג. תרחישים.
בתחתית המסך תפריט המכיל גם כפתור עזרה (אגב שם מטעה במקצת למסך בו תמצאו הפניה לדוא"ל וטלפון
, עדיפה הכותרת "ליצירת קשר").
מסך הפתיחהלחצתי על "ביטח נסיעות". המסך התחלף לטופס ההזמנה הכולל:
א. פרטי הנסיעה בו נדרשים לבחור את תאריך הנסיעה, תאריך החזרה ויעד הנסיעה.
ב. הרכב המבוטחים: גיל 0-39, גיל 40-59, גיל 60-74

אנו מתכננים חופשה בחו"ל בסוכות הקרוב: 2 מבוגרים, 2 ילדים ל-7 ימים בברצלונה. תקנאו. ניסיתי להזין את המידע הרלוונטי לאפליקציה.
אוקי, סוכות זה ספטמבר. הקלדתי תאריך נסיעה לאמצע ספטמבר, ותאריך חזרה לסוף ספטמבר. עד כאן קל. יעד הנסיעה הוא ברצלונה. שדה היעד  כולל רק יבשות משום מה. פסדר, ברצלונה זה אירופה נכון? אז בחרתי אירופה...

עכשיו לחלק התחתון הרכב המבוטחים. 2 מבוגרים 2 ילדים. אין אפשרות לבחור ילדים. רק קבוצת גיל 0-39. קצת מוזר. ממושמעת שכמוני, בחרתי 4 אנשים.  עתה נותר רק ללחוץ על מקש "קבל הצעת מחיר".
קבלת הצעת מחיר
הופ. קפצה שגיאה: "תאריך היציאה חייב להיות החל מתאריך היום ועד 30 ימים קדימה". למה? ככה. חזרתי למסך הקודם והזנתי תאריכים אחרים, לא נכונים, רק כדי שאוכל להתקדם בהזמנה. יש הפעם הצלחתי. 

במסך הצעת מחיר, הטקסט מיושר לשמאל (חבל, לא נורא),  נדרשתי לבחור בין 3 אפשרויות לא ברורות: מסע עולמי300,000$, מסע עולמי זהב600,000$ או מסע עולמי 1,000,000$.

מיליון דולר אין לי, מסע עולמי זאת תוכנית טלוויזיה, וגם התאריכים בעיתיים. החלטתי לוותר על המשך ההזמנה. רציתי לחזור למסך הראשי בלחיצה על כפתור "סגירה". טעות. האפליקציה החליטה בשלב זה לקרוס.

מצטערים! היישום ביטוח נסיעות (תהליך ...) נעצר באופן לא צפוי. נסה שוב.

מבקשים לנסות שנית? אז ניסיתי בשנית. והזנקתי שוב את האפליקציה.

במסך הפתיחה 2 אפשרויות נוספות: "מסמכים חשובים" ו"תרחישים"

באפשרות הראשונה "מסמכים חשובים", ניתן לצלם מגוון מסמכים הקשורים לנסיעה ("צילום דרכון", "הזמנת רכב", "אישור הזמנת מלון") ולצרפם במקום המיועד לכך כתמונה. חשוב ושימושי! מעין עזרה ראשונית לכל אסון שלא יהיה.

האפשרות השניה המכונה "תרחישים" מציגה את "הנושאים השונים בהם ניתן לקבל את רשימת משימות בהתאם לבעיות נפוצות שעולות במסגרת נסיעה לחו"ל " (הטקסט מהמקור).

מהם אותם תרחישים? לדוגמא גניבת דרכון או טלפון נייד, אירוע רפואי (לא עלינו), רשימת נצוגיות ישראל ביעדים נבחרים ועוד. רמת המידע בתרחישים השונים לא אחידה, אך תמיד חשובה, וטוב שיש מקום אחד בו מרוכז כל המידע. רעיון טוב!

לסיכום: אפליקציה נוחה ושימושית לנוסעים לחו"ל, הסובלת מקצת מחלות ילדות (שמן הסתם יפתרו בגירסאות הבאות). ועשויה לחסוך זמן וכסף לחושקים בביטוח נסיעות. והכי חשוב? שתסעו בשלום ותחזרו בשלום!...

מסמכים חשוביםתרחישים