17 בפברואר 2015

סיכום התנסות: סדרת פריכיות ביס של אנרג'י, זוכת מוצר השנה 2014



תחילת סיפורו של פוסט זה במייל שזאת כותרתו:  "הי, נבחרת להשתתף בפעילות של אנרג'י ומוצר השנה!" איזה כיף לי. ברור שהמשכתי לקרוא.. "סדרת פריכיות ביס של אנרג'י, זוכת מוצר השנה 2014,  רוצה לפנק אותך בטעמים החדשים של הסדרה". יאללה, פסדר.

מהמייל למדתי  כי אנרג'י הוציאו 2 טעמים חדשים לילדים : וניל ותות. חטיף ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים ומכילים דגנים מלאים וסיבים תזונתיים. כ-100 קלוריות לשקית של 25 גרם. התבקשנו לתת לילדים לאכול ולצלם, ולספר לכם מה דעתנו. אז אכלנו, צילמנו. ורגע לפני שהתחלתי לתכנן את פוסט סיכום ההתנסות, בא אלי בני הקטן ואמר: "אמא היה לי טעים, ואני רוצה לספר לכולם כמה טעים היה לי, מותר?"

ברור שמיד הסכמתי.

אבל רגע לפני שאני מפנה את הבמה, מילת אזהרה לכל מי ששגיאות כתיב עושות לו לא טוב בנשמה: תעשו לעצמכם (ולי) טובה, ותדלגו על הפיסקה הבאה...

 זהו, קבלו את טל, בני בן ה-9:

"שלום קוראים לי טל , היה לי ממש תאים לאכול את פירחיות אנרג'י, ונורה בא לי לספר לכם על זה שגם אתם תדאו. פירחיות ENERGY זה  באני זה מאוד טעים. זה לדאתי בטעם דבש ניראלי שתואבו את הפריכיות. עם תנסו. זה בצורת איגול ושקית די מושקאת זה בטעם סוכר חום וקינמון כמה דברים יש בשקית 100 גרם  אבל לא הקול חלבונים-7.4 פחממות-78 סיבים תזונתיים-9.0 סוכרים-8.9 אנרגיה-398 נתרן-380  שומנים-9.0 זה דגנים מלאים ללא צבע מאכל ללא חומרים משמרים."

תרגום? בבקשה:

"שלום קוראים לי טל (אגב, אמא שלי חושבת שאני הילד הכי חמוד בעולם, אפילו שיש לי מעט מעט שגיאות כתיב),  היה לי ממש טעים לאכול את פירכיות אנרג'י, וחשקה נפשי לספר לכם על כך. פירכיות ENERGY זה בעיני טעים. נדמה לי שזיהיתי את טעם הדבש (זאת השקית שאמא נתנה לי לטעום). אני משוכנע לגמרי שתאהבו את הפריכיות אם רק תתנו לזה צ'אנס. הצורה החיצונית של הפירכית עגולה. השקית מעוצבת בטוב טעם. משקלה של השקית 100 גרם , ובפירוט הרכיבים תמצאו בין היתר: חלבונים-7.4 פחממות-78 סיבים תזונתיים-9.0 סוכרים-8.9 אנרגיה-398 נתרן-380  שומנים-9.0. שימו לב, הפירכיות מלאות בריאות: הדגנים המלאים, ללא צבע מאכל וללא חומרים משמרים."


ואי אפשר בלי מעט מספר מילות שיווק מחכימות מפי המפרסם: "פירכיות ביס 5 דגנים של אנרג'י: נשנוש טעים למניעת תחושת הרעב במהלך היום. הפריכיות בסדרה מכילות 5 דגנים מלאים עם סיבים תזונתיים ובטעמים מתוקים. "

בתיאבון.