28 באוגוסט 2012

WHAT WOULD YOU LIKE TO DO?

אותי לימדו כי טלפונים ניידים, אפילו החכמים ביניהם, אמורים לשתוק לאורך היום,
ולהשמיע את קולם רק כשצריך, לדוגמא כשמשהוא מחייג או מסמס אליך.


ואכן כך כנראה מתנהגים רוב מכשירי טלפון בעולם,
הטלפון שלי חריג. יש לו אישיות משלו ואופי משלו הגורם לו להתנהג באופן שונה ומפתיע מידי פעם.
הפוסט הזה מוקדש לאחת ההתנהגות האלה, ודווקא לזו החיננית במיוחד.

לא יודעת איך ומדוע, אבל מספר פעמים ביום, ללא כל פעולה מקדימה מצידי,
הטלפון החכם והמתוק שלי פוצה את פיו במפתיע ושואל בקול רם וצלול: What would you like to do ?
הקול תמיד נשי וענוג, מתעניין וצייתני: WHAT WOULD YOU LIKE TO DO?

 מה בדיוק מזניק את האפליקציה, שבזכותה אני זוכה להתעניינות אינטימית שכזו? לא ברור.

חייבת להודות, הנייד שלי, מתעניין בי, כמו שאף אחד אחר לא:
הבוס בעבודה, לא מתעניין ברצונותי(מה מפתיע) והוא תמיד רק אומר לי מה לעשות, הילדים עסוקים כל היום בלדווח מה הם רוצים לעשות, ולא עולה על דעתם להתעניין ברצונותי
אפילו הבעל כבר שכח ממזמן להתעניין ברצונותי....

נשארתי רק עם הגלקסי שלי שעדיין דואג לי: WHAT WOULD YOU LIKE TO DO?

שאלה כה פשוטה, כה נוגעת ללב, שפשוט אי אפשר להתעלם ממנה.
הוא כל כך מתעניין המסכן... כל כך רוצה לעזור. אין לי כל כוונה לאכזב את הנייד שלי.
להשאיר אותו ללא תשובה? אין מצב!

אם כך, אז מה באמת אני רוצה לעשות?
המחשבות תמיד נודדות: אז מה הייתי רוצה לעשות עכשיו: מסאג' מפנק, טיול לחו"ל, סתם ללכת לישון?

אני תמיד מקפידה לענות לשאלה.
המכשיר שואל בקול רם ואני עונה בקול רם לא פחות...

ואתם?  מתי משהוא התעניין בכם עם שאלה כל כך פשוטה: what would you like to do?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה