29 באוקטובר 2012

מועדון מובילי/ות דעה צרכנית של אתר מבצעים והגרלות


התרגשות גדולה (באמת לא צינית):

מועדון מובילי/ות דעה צרכנית של אתר מבצעים והגרלות

לפני מספר חודשים (בחודש יולי 2012 אם להיות מדוייקת),
כתבתי פוסט בשם 
"רשימת קהילת המשפיעים המובילות: מתנסים, חווים, וכותבים". 


בפוסט הסבר קצר מה זה קהילת משפיעים,  וריכוז של 5 קהילות המשפיעים

המובילות ברשת:תפוז, 2Bbling, שופרסטאר, מוצר השנה, WOM, קליניק.

לכל קהילה יש את היתרונות והחסרונות, וכל אחד יכול לשקול לאיזה קהילה
הוא בוחר להצטרף. 
אך המכנה המשותף לכל הקהילות האמורות הקושי להתקבל אליהן.
במשך הזמן הארוך בו הם קיימים 
הצטרפו רבים וטובים,
וכנראה שהשורות התמלאו  
וקשה (או בלתי אפשרי בחלק מהמקרים) להתקבל.
בנוסף, לצערי חלק מהקהילות חדלו מלהתקיים או "הורידו מהלך לתקופה מוגבלת..."

ומה עם מצרפים חדשים המעוניינים להרשם?
יותר ויותר אני שומעת תגובות בסגנון "מה איתנו?", "למה אף אחד לא חוזר אלי",
"גם אני רוצה אבל לא מצליחה" ועוד ועוד ...

עושה רושם, כאילו קיים צורך אמיתי  בקהילה חדשה ורעננה...

בדיוק לשם כך התחלנו לגלגל רעיון חדש:
כי נתארגן ביחד מספר גדול של בנות,
ונפנה כקבוצה ישירות למשרדי פירסום, ונציע את עצמנו כקהל יעד לקמפיינים שיווקים


והנה החדשות הטובות:

בימים אלה נפתחת קבוצה של בלוגרים איכותיים בתחום צרכנות.
מועדון גדול ומוביל של מובילי/ות דעה צרכנית, ביחד נפנה למשרדי פירסום ולמשרדי יח"צ, 
ונציע את עצמנו כקהל יעד לקמפיינים וליוזמות שיווקיות מעניינות כגון:
השתתפות במסיבות ובאירועים סגורים, קבלת מוצרים להתנסות וכדומה.
אנו מזמינים אתכם להרשם למועדון בלינק הבא:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה