סיפורו של פוסט זה מתחיל משילוב של מייל ומצלצול בדלת, הקורים כמעט בו זמנית.
המייל האמור התקבל מעינת מחברת הפירסום ונפתח במילים הבאות: "חברת טעם טבע אלטמן יוצאת במיתוג מחדש למותג הילדים יומי" וממשיך בהודעה משמחת: "נשלח עם שליח מוצרים לדוגמא".
וממש במקביל, בעודי קוראת את המייל צלצול הפעמון: "שלום, אני השליח. יש לי חבילה בשבילכם מחברת אלטמן. רק תחתמו פה ופה. תודה ושלום".
וווי ווואי ואוי, כמה שאני אוהבת הפתעות כאלה... כך שאני ממהרת לפתוח את החבילה.
וכרגיל נפתח עם כמה מילים שיווקיות משכילות מדבר המפרסם:
מותג הילדים "יומי" - דובוני ג'לי "סדרת "יומי" היא סדרת ויטמינים שפותחה במיוחד עבור
ילדים במטרה להשלים עבורם את הצריכה היומית בדגש על טעם וצורת מתן ידידותיים
ואהובים על הילדים (דובוני ג'לי). סדרת יומי היא פרי מחקר ופיתוח ישראליים ומהווה פריצת דרך בכל הקשור להשלמה
התזונתית שלה זקוקים הילדים. סדרת הוויטמינים לילדים מיוצאת לאירופה, דרום אפריקה
וארה"ב, זוכה להצלחה רבה ומהווה מקור לגאווה ישראלית"
פייבר קל- סיבים תזונתיים לחיזוק החיידקים הידודיתיים
Fiber"
קל מכיל סיבים תזונתיים מתקדמים, המסיסים
בקלות במשקאות או במזון.
לפייבר קל פעילות פרה ביוטית גבוהה במיוחד המסייעת בפעילות מערכת העכיול. ניתן להוסיף פייבר קל למשקה חם או קר ללא שינוי טעם וריח.
נמס בקלות ללא גושים. ללא סוכרים וחומרים משמרים.
כשר למהדרין. מומלץ לשימוש יומיומי."
הסקרנות שלי, כאמא ל-2 ילדים קטנים, התמקדה באופן טבעי במותג הילדים "יומי".
חיצונית אריזת המוצר מרהיבה ומושכת (חברת אלטמן יזמה מהלך הכולל בצד רענון הלוגו גם החלפת עיצוב של המוצרים טובה).
דוב כחול וחמוד מחייך אלי בפה מלא. גם הויטמינים עצמם מעוצבים ברוב חן, כדובונים קטנים וכתומים.
הילדים ראו ודרשו לטעום את הסוכריות. והנה נפל לי האסימון, זהו היתרון הגדול של המוצר: הילדים מתייחסים אל סדרת "יומי" כקינוח! אני מצידי רק יושבת ורואה כיצד מושגת צריכת הויטמינים היומית שלהם ללא צורך במלחמות...
כאמור בחבילה שהגיע לביתי היה מוצר נוסף "פייבר קל", סיכום ההתרשמות ממנו בפוסט אחר.
המייל האמור התקבל מעינת מחברת הפירסום ונפתח במילים הבאות: "חברת טעם טבע אלטמן יוצאת במיתוג מחדש למותג הילדים יומי" וממשיך בהודעה משמחת: "נשלח עם שליח מוצרים לדוגמא".
וממש במקביל, בעודי קוראת את המייל צלצול הפעמון: "שלום, אני השליח. יש לי חבילה בשבילכם מחברת אלטמן. רק תחתמו פה ופה. תודה ושלום".
וווי ווואי ואוי, כמה שאני אוהבת הפתעות כאלה... כך שאני ממהרת לפתוח את החבילה.
ובחבילה 2 מוצרים להתנסות והפתעה:
א. חבילת מותג הילדים "יומי" - דובוני ג'לי
א. חבילת מותג הילדים "יומי" - דובוני ג'לי
ב. קופסת פייבר קל- סיבים תזונתיים לחיזוק החיידקים הידודיתיים
ג. הפתעה מד גובה לילדים בעיצוב של יומי
וכרגיל נפתח עם כמה מילים שיווקיות משכילות מדבר המפרסם:
מותג הילדים "יומי" |
פייבר קל- סיבים תזונתיים לחיזוק החיידקים הידודיתיים
פייבר קל |
לפייבר קל פעילות פרה ביוטית גבוהה במיוחד המסייעת בפעילות מערכת העכיול. ניתן להוסיף פייבר קל למשקה חם או קר ללא שינוי טעם וריח.
נמס בקלות ללא גושים. ללא סוכרים וחומרים משמרים.
כשר למהדרין. מומלץ לשימוש יומיומי."
הסקרנות שלי, כאמא ל-2 ילדים קטנים, התמקדה באופן טבעי במותג הילדים "יומי".
חיצונית אריזת המוצר מרהיבה ומושכת (חברת אלטמן יזמה מהלך הכולל בצד רענון הלוגו גם החלפת עיצוב של המוצרים טובה).
דוב כחול וחמוד מחייך אלי בפה מלא. גם הויטמינים עצמם מעוצבים ברוב חן, כדובונים קטנים וכתומים.
דובוני ג'לי בצלחת |
הילדים ראו ודרשו לטעום את הסוכריות. והנה נפל לי האסימון, זהו היתרון הגדול של המוצר: הילדים מתייחסים אל סדרת "יומי" כקינוח! אני מצידי רק יושבת ורואה כיצד מושגת צריכת הויטמינים היומית שלהם ללא צורך במלחמות...
אז כמובן, הסדרה לא צריכה להחליף תזונה הכוללת פירות וירקות, אך אם הילדים מתעקשים לאכול באופן פחות בריא, המוצר יכול להיות מקור מעולה, להשלמת הצריכה היומית וזאת בדגש על טעם וצורת מתן ידידותיים ואהובים על הילדים.
מבחינת הטעם, הדעה של הילדים חלוקה. הקטנה מאוד אהבה, הגדול פחות.
חשוב: על פי הוראות השימוש: מומלץ לאכול עד 2 דובונים ליום וכקינוח לאחר ארוחה ולא על קיבה ריקה!
כאמור בחבילה שהגיע לביתי היה מוצר נוסף "פייבר קל", סיכום ההתרשמות ממנו בפוסט אחר.
לסיכום:סדרת "יומי" עבור הילדים: קינוח. עבור ההורים: השלמת צריכת ויטמינים ללא ריבים מיותרים.
זהו מותג ילדים של חברת אלטמן
השבמחק