21 ביולי 2013

סיכום אירוע השקת ברנפלקס פינוקים מבית תלמה



ההזמנה לרגל השקת ברנפלקס פינוקים מבית תלמה
תחילתו של פוסט זה בהזמנה יוצאת הדופן: "תלמה מזמינה אותך להשקה מפנקת במיוחד".

אירוע מפנק במיוחד? רוצה! המשכתי לקרוא:

"שמחה להזמינך למפגש מיוחד, מפנק ומפתיע לרגל השקת ברנפלקס פינוקים מבית תלמה באירוע מגוון מטעמים ממטבחה של השף קונדיטורית רותה (רוצים לגרות קצת את החך? היכנסו לאתר) מריאנה אורבך התזונאית המובילה שתקיים דיון מעניין על גיוון באוכל, תזונה בריאה והשילוב בין השניים (מי אמר שלשמור על תזונה טובה ובריאה צריך להיות משעמם??)עוד הפתעות....

נו תגידו, אפשר להגיד לא הזמנה שכזו? נכון שלא? אז הלכתי...

כל מי שמכיר אותי יודע
שאין משמח עבורי מערב בנושא תזונה בריאה (מלבד אולי דיון בנושא "התמכרות וגמילה מחדרי כושר"..) האירוע משלב ארוחת ערב מפנקת, הרצאה של תזונאית בכירה והיכרות עם מוצרים חדשים שיצרו בתלמה, כשדרוג ל"ברנפלקס" המוצלח שלהם. כל אלו הביאו אותי השבוע להתארח בחצר הנעימה של רותה, בצפון תל אביב.
מגוון מטעמים ממטבחה של השף קונדיטורית רותה
רותה היא בעלת קייטרינג בוטיק, והמנות שלה שחיכו לנו על השולחנות, גרמו לי לחרוג בהרבה ממה שהקצבתי לעצמי. בין השאר היו שם סלטים , גבינות משובחות, לחמים, פינה של שתיה חמה עם תוספות מתוקות, וכמובן ברנפלקס אשר הוגש לצד גביעים עם סלט פירות, יוגורט, חלב, ריבה.

לאחר שכולנו השארנו צלחות ריקות, שמענו הרצאה מפיה של התזונאית הקלינית מריאנה אורבך.
יותר מאשר הרצאה זו היתה שיחה בין הנוכחות על תזונה נכונה, מגוונת. על חשיבות המינון. תוך שבירת כמה מיתוסים (אצלי לפחות) לגבי הבריאות שבתירס, בתפוחי אדמה, וכן גם בקורנפלקס.
השיחה היתה מרתקת, אך בשלב מסויים נאלצנו לסיים, מכיון שממטבחה של רותה, אשר בתוך הבית בחצרו ישבנו, הגיעו מגשים מתוקים ומפתים במיוחד, על טהרת הקורנפלקס.
לא טעמתי, כי די, יש גבול לכמה שחיטות אני מרשה לעצמי , וגם כבר נהיה מאוחר, ורציתי להספיק לומר לילה טוב לילדים, אז נפרדתי לשלום, לא לפני שקיבלתי 2 קופסאות ברנפלקס פינוקים להתנסות בבית.
ביתי בת ה 5 זכתה להיות הנסיינית הראשית.
נתתי לה לבחור, לארוחת בוקר, בין הברנפקס בתוספת בננות פפאיה, ולבין ברנפלקס עם קוקוס ואננס.
הילדה התלבטה (האמת, החלטה קשה!) ובחרה באופציה השניה.  אחרי שסיימה ולקיחת מנה נוספת, היא התעניינה אם אפשר לטעום גם מהאופציה הסגורה עדיין.
הנסיינית המתוקה שלי דיווחה שהיה טעים. מאוד. עכשיו הגיע תורי, וזה לא שהייתי רעבה.... אבל הייתי חייבת לנסות בעצמי, לראות אם הדיווח דובר אמת. התחלתי לאכול, ולא היה פשוט להפסיק.
לצערי, קורנפלס נמצא מחוץ לדיאטה שלי, אבל אחרי היום, יכול להיות שהתפריט שלי יעבור שינוי קל.
תודה לתלמה ולרותה על האירוח , למריאנה על כל מה שלמדתי (ומסתבר שתמיד יש עוד מה), ולתלמה, על שהזכירו לי על אילו מוצרים טעימים (ומזינים !) אני מוותרת בשגרת הדיאטה שלי.....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה