10 בנובמבר 2013

סיכום התנסות: "תפוחונים", חטיף שעשוי מ-100% תפוחים


התוודעתי השבוע לחטיף תפוחי עץ מיובשים (המיובא ע"י חברת  וילי פוד) הידוע בשם "תפוחונים". קיבלתי מספר שקיות מהמוצר להתנסות. אז קצת נתתי לילדים, את הרוב שמרתי לעצמי, והנה נוצר פוסט חדש...

אך רגע, הנה כמה מילים מחכימות מתוך הקומניקט: ויליפוד מציעה חטיף טעים, טבעי ובריא"תפוחונים" חטיף 100% טבעי עשוי תפוחי עץ טריים בלבד וללא גלוטן.  "ויליפוד", יבואנית מוצרי המזון מהמובילות בישראל, אשר משווקת מגוון מוצרים בסטנדרטים באיכות בינלאומית במחירים השווים לכל כיס, מציעה את "תפוחונים"- חטיף 100% טבעי, פריך וטעים העשוי מתפוחי עץ טריים בלבד. החטיף מיוצר ללא טיגון, ללא שומן, ללא כולסטרול, ללא גלוטן (מתאים לחולי צליאק),וללא תוספת סוכר. בשקית 22 גרם יש 84 קלוריות בלבד. מתאים כחטיף בריא,לנשנוש בין הארוחות, כתוספת מעניינת לסלט ולשדרוג קינוחים. ישתלב נפלא לצד כוס התה בימי החורף הקרירים. ניתן להשיג בבודדים, במארז ובאריזת גליל.מחיר למארז של חמש שקיות חטיף- 15.99 ₪. להשיג ברשתות המובחרות.


אוקי, מספיק עם הקומניקט, אפשר לחזור אלי, ולמסקנות שלי? אז ככה: אני חובבת מזון הארוז באריזות קטנות.  ולמען האמת, כך גם נראה התפריט היומי שלי, ארוחה קטנה כל שעתיים שלוש, ואם עברו 3 שעות ואין בנמצא אוכל.....אני מתחילה לאבד סבלנות. חיכיתי לרגע הנכון ופתחתי לי שקית . כל שקית כ 22 גרם (80 קלוריות), שהספיקו לי ברגעי משבר עד ארוחת הצהריים. הטעם? לי היה ממש טעים. החטיף עשוי מ-100% תפוחים, והדבר מורגש בכל נגיסה. מאידך, הפריכות היא לא כמו של תפוצ'יפס, אחרי הכל זה תפוח.

אני אישית הייתי מגדילה את התכולה... (השקית נגמר לי מהר מיד). בחזית הקלוריות , סביר.  380 קלוריות למאה גרם נמוך יחסית לחטיפים אחרים. לדוגמא בתפוצ'יפס רגיל יש כ  550 קלוריות.

גם הבת שלי בת החמש פתחה לעצמה שקית משלה והתחילה לאכול בכייף. שמחתי לדעת כי החטיף בריא לילדים (המוצר ללא חומרים משמרים וללא גלוטן).

המחיר? סביר, כ 3 שקלים ליחידה במארז של שישייה.

לסיכום: אופציה טעימה וחביבה לרגעי חירום מחוץ לבית. המוצר טעים (חשוב), ובריא (עוד יותר חשוב) ולכן מתאים גם לילדים. ב-ת-י-א-ב-ו-ן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה