28 באוקטובר 2014

התחלה נקיה - פעילות החדשה לקראת שנת לימודים בשיתוף עם מותג מברשות השיניים ORAL B

כל פעילות חדשה של LEADER, מעוררת בקרבי התרגשות וסקרנות. אך הפעם נשברו שיאים חדשים.

באותו היום בו נפתחה שנת הלימודים (ובהזדמנות זו מאחלת בהצלחה לכולם בלימודים,  ובהצלחה גם לי טפו טפו...), נפתחה גם פעילות מפנקת במיוחד בשיתוף עם מותג מברשות השיניים ORAL B. מפנקת במיוחד למה? כי בזכות הפעילות הנ"ל קיבלנו לביתנו מברשת שיניים חשמלית נטנעת של Oral-B ויטליטי!

תרשו לי קודם כמה מילות שיווק מחכימות אודות המוצר: "מברשת שיניים חשמלית נטנעת של Oral-B ויטליטי, מברשת שיניים חדשנית, בעלת טכנולוגיה דו מימדית לניקוי יסודי, המנקה עד פי 2 יותר ממברשת ידנית רגילה. המברשת כוללת ראש מילוי לניקוי יסודי ומטען

המפגש הראשון שלי עם המברשת שיניים החשמלית של OralB
המפגש היחיד שלי עד כה עם מברשת שיניים חשמלית, היה אצל רופאת השיניים של הבת שלי. הגענו אליה עם שיניים צהבהבות (משתיית תה, כך הניחה הרופאה) ויצאנו משם עם שיניים מבהיקות ונקיות. והכל עבודה של מספר דקות עם המברשת החשמלית.


לי עצמי יש טקס קבוע לפני השינה. מברשת, חוט, מי פה... אבל מברשת חשמלית עוד לא ניסיתי.

הניסיון הראשון לווה בהתחלה בהרגשה מעט מוזרה. אין ספק צריך להתרגל למעבר ממברשת ידנית למברשת חשמלית חדשה. אך קלות השימוש במברשת החדשה והרצון לעבור שן – שן, גרמה לי להשקיע בשיניים שלי הרבה יותר זמן מהצחצוח הממוצע שלי, שאורכו תלוי במידת העייפות שלי. 

בסוף הצחצוח – השיניים היו ממש חלקות! השיניים הקדמיות יותר, האחוריות, מעט פחות. המעבר של הלשון על השיניים ממש גורם להרגיש בהבדל. המברשת אכן עשתה עבודה טובה!

זהו סיכום ההתנסות הראשונה שלי, המשך יבוא...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה