3 בפברואר 2013

"מה בקופסה, גלי לי קוקיה בבקשה" - סקירת קופסת גלוסיבוקס ישראל

סיפורו של פוסט זה מתחיל בהזדמנות שנפלה בחיקי,  לחזור ולשחזר משחק ילדות משכבר בימים...
אחד מהמשחקים האהובים על בתי הקטנה בגן, מכונה "קופסת ההפתעות". הגננת אורזת קופסה מיסתורית העטופה בצורה מושכת, ובתוך הקופסה, הפתעה. על הילדים לנחש מה בקופסה. לאורך כל המשחק, ילדי הגן שרים את הפזמון: "מה בקופסה, גלי לי קוקיה בבקשה"... כיף.

קופסת גלוסיבוקס מבחוץ
אז למה אני מספרת לכם את כל זה? כי כמו ילדי הגן, כך הרגשתי עת שליח הדואר השאיר קופסת הפתעות על פתח ביתי. קופסה זו היתה עטופה בטוב טעם, מאויירת בעיטורים ורודים. אז מה בקופסה? גלי לי קוקיה בבקשה...

הרמז הראשון לתוכן הקופסה נמצא בכתובת אתר האינטרנט glossybox.co.il המודפס על החבילה. אז גלשתי לאתר ונדלקתי...

אז אם גם אתם מהמעטים, שטרם זכו להכיר את מיזם גלוסיבוקס, הרשו לי להציג בפניכם בכמה מילים את אחד מהמיזמים היותר מקוריים שיצאו לדרך בדיוק לפני  שנה (מזל טוב חברים!).

וזה מה שחיכה בפנים
האתר הרשמי של גלוסיבוקס (אתר אסטטי, ומושך עין) מספק את המידע הבא:  "מכורה ליופי? הכירי את גלוסיבוקס – השירות הלוהט ביותר בעולם היופי הגיע לישראל! עם גלוסיבוקס תוכלי להתנסות בנוחות ביתך במיטב מוצרי קוסמטיקה חדשים ומפנקים ממגוון מותגים שיגיעו עד אליך, פעם בחודש, בקופסת יופי יוקרתית ומפנקת .... בכל חודש אנו נשלח לך קופסת יופי אישית הכוללת לפחות חמישה מוצרים שנבחרו עבורך בקפידה ממגוון המותגים המובילים בארץ... מהיום תוכלי לקבל דוגמיות קוסמטיקה של המוצרים החדשים ביותר להתנסות אישית ישירות לביתך. דוגמיות אשר יאפשרו לך שימוש במוצרים לתקופה קצרה אך מספיקה... גלוסיבוקס תשלח לך מידי חודש קופסת יופי יוקרתית ומפנקת, ארוזה בקפידה עם מיטב דוגמיות קוסמטיקה מוגדלות, בגודל מיוחד, ולעתים אף נפתיע עם מוצר אחד בגודל מלא, כך שההשקעה החודשית שלך תחזיר את עצמה. דוגמיות הקוסמטיקה יפתיעו אותך בכל פעם מחדש! אין דבר יותר נחמד מלפנק את עצמך בכל חודש במתנה קטנה ומושלמת המותאמת במיוחד עבורך. אז למה את מחכה? הרשמי עוד היום באתר גלוסיבוקס וצרי את פרופיל היופי האישי שלך ותוכלי להנות בכל חודש מקופסה אישית המכילה את מוצרי הטיפוח והיופי המרגשים והחמים ביותר בשוק שיותאמו במיוחד עבורך"

זכיתי לקבל לסקירה את קופסת ינואר. מסתבר כי הקופסה חגיגית במיוחד, וזאת משום שהפעם מציינים את יום-הולדת ראשון למיזם גלוסיבוקס ישראל. פתחתי בהתרגשות את הקופסה, סקרנים "מה בקופסה"? עוד קופסה... הפעם עטופה כאריזת מתנה, ומאויירת בעדינות. מהרתי ופתחתי גם את הקופסה הנוספת, וגיליתי בפנים את מוצרי הטיפוח הבאים:

Careline מסקרה לה דיוה - גודל מלא

מסקרה לאיפור דרמטי של הריסים ב-5 גוונים אופנתיים.המסקרה מכילה פורמולה במרקם עשיר המעניקה נפח לריסים, מעבה ומאריכה. לאחר המריחה מתקבל מראה חושני, מפתה ואטרקטיבי.
מחיר מוצר בגודל מלא: 12 מ"ל 109.99 ש"ח.


Careline קולור גלוס - גודל מלא

סדרת ליפ-גלוס חדשה במגוון צבעים מבריקים ומדהימים, מרקם קרם עשיר ויכולת היצמדות טובה לשפתיים מבלי לגרום ליובש ודביקות.
מחיר מוצר בגודל מלא: 2.5 גרם 109.99 ש"ח.


WELLA PROFESSIONALS מסיכת בריליאנס

מסכה בריליאנס מעצימה ומדגישה את הברק והזוהר של השיער. המסכה משמרת את חיונית השיער ומותירה אותו עם תחושת חלקלקות מיידית ורכות הנראית לעין כבר לאחר השימוש הראשון"
מחיר מוצר בגודל מלא: 500 מ"ל 134 ש"ח

Lavender סבון פנים משמן זית כתית
סבון פנים טבעי המתאים לשימוש יומיומי. עושה פלאים לעור הפנים, ושומר עליו רך, רענן, נקי ובריא עם ניחוח מרענן ומשמח. סבון הפנים מנקה את עורך ומאזן את הלחות הטבעית שלו
.

מחיר מוצר בגודל מלא: 50 מ"ל 63 ש"ח


FLOWERBORMB VIKTOR&ROLF

מותג המעצבים הבינלאומי VIKTOR&ROLF מגיע לישראל ומשיק את הבושם FLOWERBORMB
פצצה פרחונית ובעל ניחוח שלא ניתן להתעלם ממנו. מאחורי המותג עומדים צמד מעצבים בלגים בעלי חזון שובר מוסכמות ופורץ גבולות שלפני כ-7 שנים השיקו את הבושם הראשון
מחיר מוצר בגודל מלא: 50 מ"ל 430 ש"ח
,100 מ"ל 560 ש"ח.


עקב הזמן הקצר שחלף, עדיין מוקדם לסכם את החוויות שלי מההתנסות במוצרים (ועל כך בפוסט נפרד) סיכום ההתנסות בקופסת גלוסיבוקס במילה אחת: פינוק. ובשתי מילים: כיף אמיתי.
הרשי לעצמך לפנק את עצמך
בקופסת הפתעות שתגיעי
עד לביתך ובה שלל מוצרי טיפוח וקוסמטיקה.
 
מתנה מעצמך לעצמך. גלוסיבוקס: מיזם מדליק ומקורי. מומלץ.

לפרטים נוספים ולהרשמה כנסו:אתר גולסיבוקס ישראל 

4 תגובות:

  1. הי, איך יוצרים איתך קשר?

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. הי, תמיד אפשר ליצור איתי קשר דרך המייל hagralot@gmail.com

    השבמחק