18 בספטמבר 2014

אחלה: סדרת טעמי השוק - סיכום התנסות אישי


כבר הרבה נאמר ונכתב (אמרתי, כתבתי) על הפעילויות המדליקות ויוצאות הדופן של  LEADERS אך הפעילות האחרונה במסגרת אחלה: סדרת טעמי השוק (לקריאה נוספת על סדרת הטעמים החדשה ניתן לקרוא כאן) שברה שיאים חדשים של מקוריות.

אם אסכם בקצרה, בפעילות הזו התבקשנו לאתגר את חברינו וידידינו, בשאלה "
חברים, מי לדעתם עומד מאחורי IL MERCATO?" במשך מספר ימים קיבלנו רמזים שונים לפיתרון התעלומה. הרבה ניסו את מזלם בניחוש. זכיתי להרבה תשובות מקוריות, מפתיעות ואחדות מצחיקות מאוד. רק בסיום הקמפיין נגלה לנו האמת המפתיעה כי אין באמת חברה בשם זה, וכי כוכב הקמפיין הוא סדרת הטעמים החדשה של חברת אחלה.

קיבלנו לביתנו מארז מפנק בו של 3 הסלטים מהסדרה:
א.
סלט קינואה ב. סלט עדשים
ג.
סלט קטניות פיקנטי

כשחובבת בריאות כמוני מקבלת לטעימה מוצרים עם השורש "ק.י.נ.ו.א.ה" או "ע.ד.ש".... אין סיכוי שאשאר אדישה!.העניין עם קטניות, וקינואה (שאינה קטניה, מסתבר... גם לא דגן... ע"פ ויקיפדיה), שהן בריאות, בעלות ערך תזונתי גבוה, משביעות, אך צריך לבשל אותן. הזמינות של הנ"ל בסלטים של שטראוס הינה פתרון נפלא בעיני.

אהבתי במיוחד את סלט העדשים. (אולי כי תמיד אהבתי עדשים..). התיבול מעולה. מרגיש כמעט כמו תבשיל ביתי. גם הקינואה מצויינת !  הם השתלבו נפלא על הצלחת, ליד הסלט והעוף.
אצלי בעבודה יש מעט מאוד אופציות קרובות לאכול בהן. רוב האנשים מביאים את ארוחת הצהריים שלהם מהבית. המקרר גדול שאף פעם לא נגמר בו המקום.... 

אני מביאה לי את אחד מהסלטים של אחלה, והאמת, לא צריך הרבה מעבר לזה.

בנוסף לסלטים הנהדרים שקיבלתי לטעימה, הגיעה בצידנית היפה של שטראוס, גם קופסת אחסון מפלסטיק (
BPA FREE  כמובן.... לכל המודאגים..) של חברת SISTEMA  הניו-זילנדית.


קופסה יפייפיה, עם סגירת נעילה הרמטית, המוגדרת כ "
TO GO ". בתוך הקופסה יש תא נוסף,  מחולק, המיועד לירקות חתוכים,  וגם לרוטב (מיכל קטנטן עם מכסה,  לרוטב !) , ובתחתית המגש – סכ"ום. מזלג וסכין, המגיעים חצויים (מטעמי מקום), מורכבים על המגש הפנימי. "TO GO  " אמיתי.
גאג'ט נפלא !

הקופסה משמשת אותי כל הזמן. היא ידידותית גם למקפיא, ולמיקרו, נשטפת בקלות גם ממאכלים שומניים, החלוקה לשני מפלסים נפרדים, הסכום, התאים הנפרדים לירקות, הופכים אותה לידידתי הטובה בעבודה.

#אחלהטעמיהשוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה