13 בדצמבר 2014

"בייבי ביס, חטיף אורז אפוי, בדרך אליך" - סיכום התנסות

קרדיט צילום: לדנשר
הכל התחיל במייל:  "בייבי ביס בדרך אליך", בישרה הכותרת.  המשכתי לחדשות הטובות: "המוצר יצא אלייך ביום יומיים הקרובים". והעיקר "אני לא מצפה שתעשי העתק הדבק מהקומניקט אלא להתרשמותך מהמוצר באופן האובייקטיבי שלך ואשמח מאוד לרשמיך האישיים". שמחתי למשפט האחרון, כמו שצריך!

ואכן חלפו מספר ימים והמוצר הגיע לביתי מארז נאה ובו שתי חבילות חטיף האורז האפוי. אחד בטעם ירקות והשני בטעם גזר.

אז למי שלא מכיר את בייביביס, הנה מספר מילים שיווקיות אודות המוצר: "בייבי ביס הינו חטיף אורז אפוי המיועד לתינוקות ופעוטות מגיל שישה חודשים ומעלה. חטיף מזון משובח המותאם לשלבי ההתפתחות של התינוק: מגיע בצורה מתאימה לאחיזה נוחה, מרקם נימוח ונמס בפה, טעמים אהובים המותאמים לתינוקות ופעוטות. החטיף הינו אידיאלי לטיפוח הרגלי אכילה נבונה לתינוק ומשמש פתרון מצוין לנשנוש קל בין ארוחות, בבית או בחוץ (קל ונוח לנשיאה בתיק)".  (לידיעה המלאה לחצו כאן )

החטיפים החדשים של בייביביס, המתינו  על שולחני לרגע הנכון במשך מספר ימים,  ובערך פעמיים ביום התאפקתי שלא לפתוח ולטעום. בכל זאת, עברו כ 20 שנה (פלוס מינוס, מי סופר) מאז היותי בת שישה חודשים...

בהזדמנות הראשונה בה נפגשתי עם אחותי (אמא לילדה חמודה בת 3 ולתינוק מתוק בן שנה), מסרתי לה בשמחה את החבילה וחיכיתי למוצא פיו של אוהד, הנסיין הקטן שלה, בן השנה. התקשרתי אחרי יומיים לברר מה העלתה בחכתה. ותגובתה היתה כדלהלן: "אוהדי אהב מאוד את החטיף, במיוחד את זה בטעם הירקות, אני אהבתי שהילד אכל לבד לבד,בלי עזרה, והצליח להשאר נקי לגמרי". 

סיפור מצחיק: מסתבר שאחותי השאירה את החטיפים בצלחת הגשה על השולחן בסלון. באותו היום, אינסטלטור קפץ לביתה לתיקון סתימה. כשסיים את העבודה, התיישב בסלון ו"טחן" את כל החטיפים בלי לדעת שהם מיועדים לתינוקות...  "היית צריכה לראות אותו", מספרת אחותי,  "איך שהוא נהנה לאכול, היית צריכה לראות איך אדם גדול (תרתי משמע) נהנה מחטיף תינוקות. חבל שלא צילמתי", באמת חבל...  :-)

זהו, בפעם הבאה שאתקל במוצר, אני לא מחכה לנסיינים בגיל המתאים, אלא שומרת אותו לעצמי.

ולסיום מספר קישורים שימושיים:

א. אתר הבית של בייבי ביס
ב. הודעה לעיתונות: סדרת בייבי ביס במגוון טעמים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה