29 בינואר 2015

סיכום פעילות קריספי סטיקס של זוגלובק: "באתי, טבלתי... נגסתי!"


הפעם, אני מפנה את הבמה, ל-2 ילדים חמודים (טל בן ה-9, ומיה בת ה- 6 שלגמרי במקרה הם ילדי...)
שיסכמו עבורי את ההתנסות במוצר "קריספי סטיקס" של זוגלובק,  במסגרת הפעילות "באתי, טבלתי... נגסתי"


אך לפני כמה מילים מחכימות מפי המפרסם: "זוגלובק מרחיבה את  קטגוריית **מן הצומח ומשיקה סדרת חטיפים חדשה - קריספי סטיקס בשני טעמים- מקלוני תירס ומקלוני גזר ובטטה בציפוי פירורי לחם. לראשונה חטיפי ירקות בצורת מקלונים, שכיף יותר להחזיק ולטבול בקטשופ/ גבינה או כל מטבל אחר."

מוכנים? קדימה... 




תמלול הריאיון (לכל חסרי הרמקולים באשר הם): 

שאלה: אז טל מתוק, איזה טעם תרצה לטעום מקלוני תירס או מקלוני בטטה וגזר?
תשובה: לדעתי הטעם של מקלוני התירס יהיה בטעם תירס ושל הגזר והבטטה יהיה בטעם של גזר ובטטה
אני חושב שכמובן גם אתם הייתם חושבים את זה , ולדעתי המקלוני תירס יהיו יותר טעימים
שאלה: ומיה מתוקה, מה את חושבת יהיה לך יותר טעים?
תשובה: אני חושבת שהנגיסי בטטה שאני הולכת לטעום יהיה טעם טעים ... יהיה מין כזאת הפתעה בפנים: בטטה!

טובלים...  אוכלים...

שאלה: נו טל, מה אתה אומר? טעים?
תשובה: הנגיסי בטטה וגזר היו טעימים מאוד, אה, טעימים מאוד
שאלה: ומיה מה דעתך?
תשובה: היה לי פשוט טעים (מלטפת את הבטן) ממש טעים, פשוט (ומפריחה נשיקה)

ושלא תעיזו לפספס את הפיספוסים...
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה