13 בינואר 2015

סיכום פעילות רטבי הטחינה החדשים של אחלה - מתכון לביבות טופו ברוטב טחינה

לפני מספר ימים שליח הביא לביתי מארז המכיל בתוכו את שלושת רטבי הטחינה החדשים. במסגרת הפעילות החדשה והטעימה במיוחד, התבקשתי להעלות הצעות הגשה, מגוון שימושים ו/או מתכונים בשילוב הרטבים החדשים. חשבתי התלבטתי, התייעצתי עם חברים, והתוצאה: מתכון לביבות טופו ברוטב טחינה (בתוספת ראשי ברוקולי מאודים להשלמת הבריאות).

אך לפני המתכון מספר מילים שיווקיות מחכימות מפי המפרסם: "אחלה שטראוס משיקה רטבי טחינה בבקבוק המגיעים בשלושה טעמים: עשבי תיבול, שום ולימון ועגבניות ופלפלים. הרטבים מהווים אלטרנטיבה עדכנית לתיבול כל מנה בפשטות וימכרו בבקבוקים נוחים לשימוש ומזיגה ומתאימים למגוון שימושים- סלט, מטבל, תיבול למנה עיקרית תוספת למנות קרות. ירקות, שניצלים, שקשוקה, פתיתים ואפילו לפירות אפשר להוסיף רוטב טחינה ולהעשיר את הטעם והמראה"

ולמתכון...

לביבות טופו ברוטב טחינה (עם אופציה לתוספת ברוקולי)
רטבי הטחינה החדשים של אחלה

המצרכים:

  • גוש טופו
  • מכשיר מאסטר סלייסר (לעצלנים)
  • רטבי הטחינה החדשים של אחלה (הכי מתאים עגבניות ופלפלים)
  • 2 בצלים ירוק קצוצים
  • כוסברה קצוץ, מלח, פלפל
  • (בונוס בריאות: ראשי ברוקולי מאודים)

אופן ההכנה:

פוררו את הטופו לפירורים קטנים. כמה שיותר קטן יותר טוב.

טיפ: אתם בטח מכירים את "מאסטר סלייסר" , יכול להיות שאתם משתמשים בו רק לחיתוך ירקות לסלט? גיליתי כי הדרך הטובה ביותר לפורר את הטופו במינימום מאמץ היא להשתמש במכשיר זה. הניחו את גוש הטופו במכשיר וסובב את הידית כ-10 סיבובים, הרימו את המכסה ובדקו. בד"כ זה יספיק. בקערה יחכו לכם פירורי טופו טעימים ובריאים!
מאסטר סלייסר -  לפירור
הטופו בקלות


הוסיפו לקערה את רטבי  הטחינה של אחלה. לטעמי האישי משלושת הרטבים במארז הכי מתאים הרוטב בטעם עגבניות ופלפלים, אך גם רוטב טחינה שום לימון הולך מעולה. ערבבו שוב עד שהרוטב יספג היטב בגרגרי הטופו. טעמו, ואל תפחדו להוסיף עוד רוטב!

הוסיפו את הכוסברה, הבצל , המלח והפלפל, וערבבו פעם נוספת. רוצים אקסטרה בריאות? הוסיפו גם מספר ראשי ברוקולי מאודים (רק את התפרחת) לקערה.

לבבו בידים את הלביבות  והניחו על נייר אפיה.
את התבנית הכניסו לתנור בחום של 160 מעלות, למשך 20-25 דקות.

בתיאבון!

ולסיום, כרגיל, מספר לינקים שימושיים:

1. לינק הרשמה ללידרס, אם גם אתם רוצים לדעת מניין קיבלתי את המוצר/מארז ששלחנו לכם...
2. כנסו לאתר "הכל טעים עם ריטבי אחלה" ואולי תזכו במארז מפנק!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה