7 במרץ 2015

BACK ME APP תאפשר לכן להרגיש יותר בטוחה בדרככן מלוות בחבריכן או בן משפחה


אם עקבתם (לא סתם בחרתי במילה הזאת, תיכף תבינו...) אחרי הבלוג, אתם יודעים שמילת המפתח של הפוסט הקודם, היתה פינוק. המילה שתחזור על עצמה בפוסט זה הוא בטיחות. נו, אז מה יותר חשוב?
 
תקראו את הקטע הבא הלקוח מתוך תיאור הפעילות: "לילה. חשוך. אפילו אורות הרחוב מעומעמים.ואת? בדיוק סיימת בילוי עם חברה, סידורים או משמרת ארוכה בעבודה. הדמיון מתחיל להשתולל... הדרך הביתה לא ארוכה. אבל בלילה היא נראית לך ארוכה ומפחידה מתמיד. "

תמיד פחדתי מהחושך. תמיד התחבאו בו מכשפות, אריות ופורצים. ללכת לבד ברחוב בלילה, היה מפחיד כילדה ונשאר לא סימפטי כבוגרת. אז אני הולכת לחדר כושר ועושה אימוני כח, ועדיין כל גבר ממוצע יהיה חזק ממני.

על פי המפרסם "ממחקר שערכה חברת "אולווייז" נמצא כי חלק מהנשים יאריכו את המסלול לטובת מסלול בו הן חשות בטוחות יותר, חלקן מחזיקות גז מדמיע בתיקן... ו-2 מכל 3 נשים צעירות בישראל פשוט מתקשרות קבוע לקרובים/חברים שילוו אותן טלפונית עד לפתח ביתן. "


מפחיד לא? ובכן מסתבר שיש פתרון, וקוראים לו Back Me App (סתם לב למשחק המילים בשם האפליקציה?).

תקראו (לא נגעתי...) "אפליקציה ייחודית שפותחה על ידי המותג "אולוייז" בשם BACK ME APP מציעה דרך קלה ויישומית להשיב את תחושת הבטחון החסרה במצבים אלו: האפליקציה מאפשרת לך לבחור "מלאך שומר" (חברה/בן זוג/הורה) ולשתף איתו את הנתיב שלך. המלאך יוכל לעקוב אחר המסלול מהנייד שלו, כל סטייה לא צפוייה או עיכוב במסלול שלך תופיע כהתראה אצלו והוא יעקוב וירטואלית אחריך. בסיום המסלול ייקבל המלאך השומר הודעה ויוכל לומר לך לילה טוב"

קל פשוט וגאוני, איך לא חשבנו על זה קודם? וזה בחינם, אז בטח שהתקנתי. ברגע הראשון קצת התקשתי בהגדרות (אתם יודעים, תמיד הייתי מאותגרת טכנולוגית...) אך אחרי קצת עזרה הצלחתי להגדיר את המסלול, למנות את בעלי כמלאך שומר, ולצאת לדרך. מה להגיד, העסק עבד!

האפליציה (הזמינה להורדה גם באייפון וגם באנדרואיד) בגירסת 4.1 שוקלת 14 מגה בלבד, ותמצאו בה (מלבד ישום back me app) מגוון תוכנות נוספות:


  • מחשבון לחישוב המחזור החודשי שלך, ככה שתדעי מתי להתארגן...
  • תחזית אסטרולוגית חודשית במיוחד בשבילך, ככה שתדעי אם הולך להיות לך שבוע ס-ב-ב-ה או 'סתם' עוד שבוע...
  • עולם הנערות המדהים של 4Girls בסלולרי, שם תוכלי לשתף ולהתייעץ בנושאי בנים, אופנה, דימוי עצמי ועוד- ב 20 פורומים ואלפי בלוגים של נערות בגילך
להורדת האפליקציה לחצי כאן (האפליקציה זמינה להורדה גם באייפון וגם באנדרואיד).



נ.ב. כחלק מהפעילות אנו אמורות לקבל מארז בגודל מלא של התחבושת החדשנית והאיכותית, זוכת פרס מוצר השנה - Allwaya Infinity להתנסות. אך זה כבר נושא לפוסט נפרד...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה