17 ביוני 2018

סיכום התנסות: טייץ חדש של מותג הטייצים הישראלי lupop

מותג הטייצים הישראלי lupop השיק לפני ימים אחדים טייץ חדש (לקריאה נוספת ליחצו כאן). לשמחתי, זכיתי לקבל את הטייץ להתנסות.
צילום: ערן לוי

על פי דברי הייצרן, המיוחד בטייץ זה הוא שילוב של כיסים קטנים (מה שאין לחברות אחרות). טייץ עם כיסים?  מסקרן, האם הכיסים יעמדו באתגר ויתגלו כשימושיים? בדרך כלל, אני רצה עם תיק גב קטן. שמה בו את הסלולרי, את המפתחות של האוטו, כסף קטן.. לא אידאלי. במיוחד לא כשחם ולח בחוץ. 

בוקר נהדר של אמצע יוני, השמיים מעוננים ותחזית אופטימית לגשם מקומי,  סיבה טובה לצאת לריצת בוקר לאורך הירקון, ועל הדרך לבחון פעם ראשונה את הטייץ המסקרן...

בהודעה לעיתונות מוזכר כי המטרה המוצהרת לשמה נועדו הכיסים היא ג'ל אנרגיה. ג'ל זה איננו בשימוש אצלי, ועל כן היו לי שני כיסים שלמים וריקים לנצל. לכיס הימני שלשלתי את מפתחות הרכב, לשמאלי הכנסתי את הסלולרי (נכנס! ויושב שם טוב), ואת התיק הריק השארתי בשמחה בבגאז' באוטו.

חדשות טובות: הטייץ עמד במשקל העודף בגבורה! המפתחות לא היו מורגשים, הסלולרי נשאר במקומו, ולא קפץ החוצה לירקון במהלך הריצה. המכנס עצמו התגלה כנוח מאוד לריצה ולמרות שאני לא רגילה לרוץ בטייץ ארוך, הוא היה נעים על הגוף ונידף היטב את הזיעה (בשילוב עם הגשם שהתחיל לפתע לרדת...)

מרגישים היטב את טיב המוצר גם בבדים המצוינים, וגם בתפירה האיכותית. ההדפסים היפהפיים והלא שגרתיים, רק מוסיפים לייחוד שלו.

לאחר חוויית הריצה המהנה, לקחתי איתי את הטייץ להתנסות נוספת, הפעם באימון הרמת משקולות.
מכנס הטייץ לא אכזב גם הפעם. אורכו התאים להגנה על הרגליים ממכות מזדמנות של המוט. גמישותו של הבד מאפשרת להתאמן איתו בנוחות גם בחדר הכושר, והעיצוב סוחט מחמאות...

ומה לגבי מבחן הכביסות אתם שואלים? ובכן, גם את המבחן הזה הטייץ עבר בהצלחה. יצא מהן כמו חדש!


ולסיום כרגיל כמה לינקים רלוונטים :