24 בנובמבר 2014

סיכום התנסות: תה ויסוצקידס - חליטות צמחים ופירות ללא קפאין בטעמים שילדים אוהבים


מכירים את קבוצת "המשפיעים - קהילת המובילים באינטרנט"? לא מכירים? אתם מפסידים! תראו למשל פוסט שעלה בקבוצה לפני מספר ימים: "הורים גאים לילדים בני 3-8? ילדכם אוהבים להתפנק בתה? אנחנו מחפשים אותם ואתכם לפעילות נסיינים! אז הורים יקרים, השמיעו קול!"

כמו שאולי אתם כבר יודעים, אני אמא גאה לילדים נפלאים. מה שאולי אתם עוד לא יודעים זה שילדי מאוד אוהבים תה. אם כך, תפוז מחפשים אותי לפעילות נסיינים! כיף! השמעתי קול. וזהו סיפור לידתו של פוסט זה...

היה כיף גדול לקבל את אריזת ההתנסות של ויסוצקידס. בתוך הערכה נחו שלוש חבילות מפנקות בשלושה טעמים שונים: ענבים, נענע ופטל. פתחתי והכנתי תה מכל אחד מהטעמים השונים. המתקתי במעט סוכר (זה בסדר, הערך הקלורי ל-188 מ"ל משקה הינו 1 קלוריה). הגשתי לנסיינים המתוקים שלי (טל הגדול והחכם בן ה- 8 , ומיה הגדולה קצת פחות אך חכמה לא פחות בת 6) את השתיה בלי שידעו  איזה תה יש בכל כוס.

הכוס הראשונה היתה תה ויסוצקידס בטעם נענע: אז איך התה מיה? ("מתוק וטעים ממש חבל על הזמן"...)


הכוס השניה היתה תה 
בטעם פטל. התה זכה למחמאות. אך שיא ההתלהבות נרשמה בכוס השלישית זו עם התה בטעם ענבים: "התה נראה טעים, והוא באמת טעים כמו שהוא נראה, הוא מתוק ועדיין טעים"... אגב גם טל דרג את הענבים במקום הראשון.


גילוי נאות: שני ילדי חובבי תה מושבעים. בעבר היו שותים כוס שוקו אחת בבוקר ואחת בערב. אך בעקבות תלונות על כאבי בטן, עברנו לשתיית תה. עם דבש. ומאז כאבי הבטן נעלמו.

רוצים מספר מילים שיווקיות מחכימות על  תה ויסוצקידס? בבקשה: "כהורים, אנחנו משקיעים זמן ומחשבה כדי להבטיח תזונה בריאה לילדנו : דואגים שהם יצרכו מספיק סידן, מספיק ירקות ולא יאכלו יותר מידי ממתקים. אך מה לגבי שתייה ? לא תמיד אנחנו זוכרים לעקוב אחרי השתייה של ילדינו, לוודא שהם שותים מספיק ושהם בוחרים במשקאות בריאים...  בויסוצקי הרימו את הכפפה ובתהליך פיתוח שארך שנתיים יצרו משקה בריא לילדים : חליטות צמחים ופירות ללא קפאין, ללא סוכר ובטעמים שילדים אוהבים – פטל, ענבים ונענע. טעמי הסדרה קיבלו ציונים גבוהים במבחני טעימה בקרב ילדים בישראל. חליטות ויסוצקידס מגיעות במתיקות מעודנת שמקורה בהרכב הצמחים והפירות שבתיונים."
(לידיעה המלאה לחצו כאן)

מילה טובה מגיעה לאחראים על אריזת המוצר: האריזה צבעוניות ושמחה, עטופות בסרט אדום. יפה! על גב כל אריזה צבעונית של תיון , ישנו שעשועון קטן. מבוך, תפזורת, "מצא את ההבדלים". רעיון מתוק !

מילה טובה מגיעה גם למעצבים

לסיכום: מוצא חן בעיני ומצא חן (מאוד) בעיני הילדים. אלטרנטיבה בריאה חשובה ומומלצת לשתיה הממותקת.

ואי אפשר לסיים בלי כמה קישורים רלוונטים:
עמוד הבית של תה ויסוצקידס
המשפיעים - קהילת המובילים באינטרנט
חדש ויסוצקידס - חליטות צמחים ופירות ללא קפאין בטעמים שילדים אוהבים




תגובה 1:

  1. קיבלתי גם אני את המארז של 3 שקיות תה, ענבים, פטל, ודבש עם קמומיל.
    גם אצלנו שותים הרבה תה, אך לצערי ההתלהבות של הכותבת מהטעמים לא התרחשה אצלנו בבית. הילדים טעמו את הקמומיל והדבש ולא ממש התחברו, ואת הענבים שהייתי בטוח שיאהבו הם פשוט אמרו שיש לזה טעם של פלסטלינה. טעמתי מהם ואכן הטעם בכלל לא מזכיר ענבים.... יש שם טעם לוואי מוזר.
    הפטל היה סביר אך לא יותר מזה.
    שורה תחתונה, ממש לא שווה את הכסף.

    השבמחק