30 בנובמבר 2014

סיכום התנסות במשקה אורגני חדש: תחליף החלב האורגני משקה אורז


לפני ימים אחדים נתקלתי בידיעה מעניינת:

"תחליף החלב "אורז קינואה" של המותג הידוע "קינואה ריאל" מאיטליה, זמין מהיום לציבור הצרכנים בישראל. חברת "גפן שיווק טבע של בריאות", המשווקת הבלעדית של מותג "קינואה ריאל", החלה לשווקו ברשתות השיווק עדן טבע מרקט, טבע קסטל, ניצת הדובדבן, סטופ מרקט, טיב טעם ורשת אניס, ברשתות פיצוחים ותבלינים המובחרות ובבתי טבע ברחבי הארץ.(לידיעה המלאה לחצו כאן)

הידיעה נחתמה במילים הבאות "להזמנת המוצר להתנסות נא לפנות במייל חוזר". הסתקרנתי, פניתי, והתנסיתי....

אז ככה:

לאחרונה קשה להתחמק משטף הביקורת שיש על החלב ועל שלל מוצריו. ועל אף שאני חובבת מושבעת של הלבן לבן הזה, הביקורת הצליחה לחלחל גם אלי. אם זה מטעמים הומניים או מטעמי בריאות, התחלתי להרגיש אשמה בכל פעם שאני בסופר, שמה חלב בעגלה.

מדברים על ההורמונים והאנטיביוטיקה אותם נותנים לפרות, על הסבל שלהן ברפת, ההריונות וההמלטות הבלתי פוסקות. שמעתי מומחים שמדברים על כך שחלב הפרה, לגוף האדם, הוא מקור כל הרע. לא פחות!

אני מאוד לא אוהבת שטיפות מוח . בטח לא שנכנסים לי לצלחת, אבל ההתקפות מגיעות מכל כך הרבה כיוונים: מהטלוויזיה (מי אמר מיקי חיימוביץ?), מחברים, ולאחרונה אפילו ממשפחתי הקרובה. כמה שלא אתנגד, וכמה שלא אכחיש, אין מה לעשות, זה מתחיל להשפיע.

אומנם מהקוטג' היומי שלי, ומהיוגורטים, אני לא נפרדת בעד שום הון שבעולם. לא בשלב זה לפחות.
אבל כן ניסיתי חלב עיזים, חלב אורגני, וחלב סויה. חלב הסויה לא טעם לחיכי בקפה. נשארתי עם החלב האורגני, הרע במיעוטו.

לכן הסתקרנתי מאוד להתנסות במוצר החדש, בו אורז וקינואה (!) אמורים להשתלב אצלי בקפה ובקקאו.. קינואה היא בת בית מבורכת אצלנו, אז שיהיה גם בקפה... אז ניסיתי.

קודם כל המוצר עצמו, מתקתק ועדין. ודי טעים. ניסיתי את ה"חלב" בכוס קפה (החטא היומי שלי) וכוס הקקאו (הפינוק היומי שלי). בקפה השילוב היה מוזר בתחילה, מאידך  בקקאו הוא השתלב בהצלחה.

ההפתעה הגדולה באמת היתה דווקא עם הילדים. אתמול לקטנים בא להתפנק עם קורנפלקס עם חלב. סיפרתי להם שיש חלב מיוחד שהגיע אלינו הישר מאיטליה, והם הסכימו לנסות. הצלחות נשארו ריקות. ואפילו לקקו את הצלחת. איזה כיף! ובמיוחד לקראת החורף, כשהקטנים משתעלים, שווה במיוחד לוותר על החלב!


כמה מילים שיווקיות מחכימות על חשיבות המוצר: "הייחודיות של משקה אורז קינואה הוא בשילוב עם הקינואה, אשר לה ערכים תזונתיים גבוהים וחשובים (עשירה בחלבון, ברזל ורוב חומצות האמינו)...תחליף החלב "אורז קינואה" החדש מתאים לטבעונים, צמחונים, לכל מי שרגישים ללקטוז, חולי צליאק וכמובן כל מי שהבריאות חשובה להם ורוכשים מוצרי טבע ובריאות"


בסך הכל – אלטרנטיבה טעימה, ויש יגידו - בריאה, לחלב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה