13 בנובמבר 2014

פעם שלישית גלידה: סיכום ארוע מוצר השנה 2014

"מסורת, מסורת" חיים טופול בשיר הבלתי נשכח מהמחזמר "כנר על הגג". "מסורת מסורת" חושבת אני לעצמי בעת כתיבת פוסט  זה המסכם את אירוע מוצר השנה 2014, הייתם מאמינים שזו הפעם השלישית ברציפות שאני מסכמת את האירוע נפלא זה?



וראשית למחמאות: הפעם היה הרבה יותר מוצלח, לטעמי, בהשוואה לאירועים בשנים הקודמות. האירוע התחיל בשעת ערב מוקדמת, ולא באמצע הלילה (אל תגידו לי שהשעה 21:00 זה לא אמצע הלילה). הפעם גם היה אירוע אינטימי בהיקפו (אך מושקע כתמיד), מתוזמן כהלכה, ואפשר היה להחשף למגוון מוצרים בצורה מעמיקה יותר, וחווייתית יותר, בניגוד להמולה הכללית בשנים קודמות. לנציג החברה ניתן עשר דקות, לעניין אותנו במוצר שלו, לתת לנו להתנסות במידת האפשר, ולענות בקצרה על שאלות. כל הכבוד!

בשעה וחצי הבאות, זכיתי לשמוע 8 אנשי מקצוע שהציגו לנו 8 מוצרים שונים, כל אחד והחידוש שבו. והיה מאוד מעניין:

  • בזק הציגו את ה"ענן" שלהם "FREE CLOUD" , אשר בו כל מנוי מקבל שטח אחסון בלתי מוגבל לאחסון המידע הדיגיטלי שלו. בתור אחת שכל התמונות מהשנתיים האחרונות נמצאות על הסלולרי, ללא גיבוי כמובן.
  • נציגת מטרנה סיפרה על העוגיות החדשות לקטנטנים: ביסקוויט המותאם לאכילה עצמאית מגיל שנה, מועשר בברזל, סידן וויטמינים מקבוצת B, באריזה שומרת טריות עם מנגנון סגירה חוזרת
  • מ"תמי 4" סיפרו, הדגימו וחילקו לנו, כוסות מים מבעבעים נפלאים, ממיכל ה-BUBBLE BAR החדש שלהם. לי זה בעיקר העלה זיכרונות ילדות נושנים כיצד נשלחתי בידי אמי למכולת על מנת להחליף את בלוני הסודה הכסופים שתחילת שנות השמונים.
  • האגיס הראתה לנו עד כמה ניתן למזער חיתולים, בכדי לתת פתרון לישבנים הקטנטנים במיוחד של השבועיים הראשונים.
  • חברת הסלולר YOU PHONE  הציגה את המסלול האטרקטיבי שלה, הנותן החזר בדקות שיחה, עבור רכישות שביצענו בסופר, או בתדלוק, למשל.
  • סנו נתנו לנו לנסות ולבחור את הריח המועדף עלינו, מבין 3 הריחות הנפלאים של "ריצפז פרש הום", המשאיר את הבית לא רק נקי אלא גם ריחני לשעות רבות.
  • טבע, הספיקה בעשר דקות שלה, לבחור 3 נסייניות אמיצות מהקהל, אשר קיבלו כל אחת ערכת אבקות ללא זיהוי, והיו צריכים לטעום כל אבקה ולומר מה מהן אבקת ה"אבקמול". הדור החדש (והטעים) של האקמול/אקמולי.
  • ולסיום – מי שעדין נשאר רעב, יכול היה להתנסות במזון החתולים החדש של חברת לה-קט, אשר פיתחו מוצר העוזר במניעת דלקות שתן אצל המשופמים. אוכל חתולים בתוספת חמוציות. כמעט והתפתייתי לטעום.הבחור עם עניבת החתולים שדיבר אלינו, ואשר בין השאר, מפתח מזון חתולים מזה שנים רבות, אמר שהוא לא מוציא למדפים מזון אשר לא טעם בעצמו... נו שוין.


אז מה היה לנו שם? במתחם העסקים המטופח "קריפטון" בכפר הירוק, חיכה לנו בר מטעמים כיד המלך. בדיוק בשעה עליה הצהירו, אספו את כולנו לכמה מילות פתיחה, והתחלקנו לקבוצות, ע"פ תחום העניין של כל בלוגר: מתחם מזון, מתחם טיפוח והמתחם "שלי" מתחם הצרכנות.

בסוף הערב קיבלה כל אחת את התיק האדום המסורתי (tradition tradition), הכבד מאי פעם. השנה נוספו אליו תיקים ושקיות נוספים. בקושי הגעתי לאוטו.

לא היה בכלל ספק לאף אחד בבית מהו המוצר הראשון בו אתנסה: "ריצפז פרש הום" מבית סנוהתלבשתי במיטב מחלצותיי: כפכפי גומי סקסיים נגד החלקה, אספתי השיער, דלי, סמרטוט. גירשתי מהבית את שני הילדים הקטנים והילד הגדול  ואני מוכנה. התחלתי לשפוך מים ריחניים בנדיבות ברחבי הבית.

איזה כיף. איזה נקיון, איזה ריח! כשסוף סוף הרשתי לכולם לחזור , הם בהחלט שמו לב והחמיאו לניקיון ולריח המרענן (רק בעלי שאף פעם לא שם לב לכלום, התעצבן אחרי הסדר הוא כבר לא מוצא שום דבר)


ולמוצר הבא בתור: עוגיות לקטנטנים של מטרנה. בתיק מצאתי שתי חבילות מפנקות מהמוצר הנ"ל. את החבילה הראשונה הרשתי למשפחה לפתוח.
את החבילה השניה החבאתי בארון גבוה להזדמנות אחרת. הזדמנות זו צצה, כשהתארחנו אצל אחותי, יש שניים בגודל הנסייני המתאים, 2 ילדים קטנים: מתוקה בת שנתיים, ומתוק בן חצי שנה.
לבקשתה, אספנו את הקטנים שלה והסתגרנו בחדר הילדים עם העוגיות. אחרי מספר דקות נקישה בדלת. אחותי לחשה אם אפשר לקבל כמה עוגיות כדי להגיש לקבלן ליד התה... אותו קבלן לא הלך הביתה עד שהצליח לשכנע את אחותי לגלות לו מהן העוגיות המשובחות, הנימוחות, שאכל.... לידיעת בעלי חברת מטרנה, יש קהל יעד נוסף לעוגיות שלכם: קבלני שיפוצים...

מגיעה מחמאה לתנובה על מעדני הסויה, בעל מתיקות המעודנת. קהל היעד: אני. צרכנית יוגורט כבדה, טעים. מאוד. נוסף מוצר חדש לרשימת הקניות השבועית. מאידך 
שמן הזית של יד מרדכי "לתיבול אישי", היה נחמד, לא יותר. למי שכבר התמכר לשמן הזית עם תוספת הלימון, קשה לחזור אחורה. 

מסורת כבר אמרתי? כמו כל שנה, גם השנה מגיעה מילה טובה למארגני אירוע קהילת מוצר השנה 2013: רציתי להודות לכם על ההשקעה ועל ההזדמנות שהענקתם לי להשתתף באחד מהאירועים המושקעים ביותר שבהם לקחתי חלק.להתראות בשנה הבאה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה